Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Idealny nauczyciel jest odpowiedzialny rozpocznij naukę
|
|
Die ideale Lehrkraft ist verantwortlich
|
|
|
idealny nauczyciel jest dowcipny rozpocznij naukę
|
|
Die ideale Lehrkraft ist witzig
|
|
|
Interesuje się problemami uczniów rozpocznij naukę
|
|
Sich fur die Probleme der schuler interessieren
|
|
|
Idealny nauczyciel jest sprawiedliwy rozpocznij naukę
|
|
Die ideale Lehrkraft ist gerecht
|
|
|
Idealny nauczyciel jest cierpliwy rozpocznij naukę
|
|
Die ideale Lehrkraft ist geduldig
|
|
|
w przyszłości będę mieszkał w Warszawie rozpocznij naukę
|
|
In Zukunft werde ich in Warschau leben
|
|
|
specjalne urządzenia będą kontrolować stan naszego zdrowia rozpocznij naukę
|
|
spezielle werde Geräte unsere Gesundheit kontrollieren
|
|
|
Będziemy hodować więcej zwierząt rozpocznij naukę
|
|
Wir werden mehr Tiere zu züchten
|
|
|
Chciałbym pojechać na kraiby rozpocznij naukę
|
|
Ich möchte in die Karibik gehen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Moim marzeniem jest podróż do okoła świata rozpocznij naukę
|
|
Mein Wunschtraum ist er sich um eine Welt herum auf die Reise begeben
|
|
|
Chciałbym zwiedzić wiele ciekawych zabytków rozpocznij naukę
|
|
Ich hatte die viele interessanten Denkmäler besichtigen gewollt
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
W szkole można jeść i pić rozpocznij naukę
|
|
In der schule kann man essen und trinken
|
|
|
W szkole można iść do toalety rozpocznij naukę
|
|
In der Schule kann die toilette benutzen
|
|
|
W szkole można usiasć na ławce lub podłodze rozpocznij naukę
|
|
In der Schule Haben Können Sie auf der Bank oder auf den Boden sitzen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
In Intervallen konnen Sie zu sprechen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Die Schule kann nicht Litering
|
|
|
Nie można zapychać korytaża rozpocznij naukę
|
|
Sie konnen nicht in die Gange laufen
|
|
|
nie można mówić na lekcji rozpocznij naukę
|
|
Die lektion kann nicht sprechen
|
|
|
W przyszłości ludzie będą inteligentniejsi rozpocznij naukę
|
|
In Zukunft werden die Menschen inteltigenter sein
|
|
|