Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
agralna, industrialna, informacyjna
|
|
|
utworzenie misji na Haiti rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
data wywalenia z Haiti junty wojskowej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
propozycja wysłania jednostki na haiti rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podjęcie decyzji o wysłaniu polaków na haiti data rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oficjalne pożegnanie na lotnisku data rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wylot w rejsowym samolocie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zakończenie misji na Haiti i wylot do polski rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ochrona VIP, pomoc mieszkańcom, pomoc po huraganie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
sekretarz generalny onz Boutros Boutros-Ghali, sekretarz obrony usa William Perry, specjalny wysłannik onz ds. Haiti Lehtar Brahimi, doradca prezydenta usa ds. bn Anthony Lake
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rewolta spowodowana przez junte wojskową obalającą dotychczasowego prezydenta spowodowała masowe protesty ludności
|
|
|
nazwisko obalonego prezydenta Haiti rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ukazanie poziomu wyszkolenia, przygotowanie jednostki do ochrony osób
|
|
|
pierwszy pomysł petelickiego na grom rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
data napadu na ambasade w Bernie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oficjalne sformowanie jednostki data rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
petelicki oficjalnie dowódcą data rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
data wizyty petelickiego, stachańczyka, brochwicza i czemplińskiego w usa na szkoleniu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wylot 13 żołnierzy na szkolenie do usa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
data osiągnięcia potencjalnej gotowości bojowej jednostki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
w jednostkach na terenie pl
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
młodych oficerów po szkole, sportowców
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
na środku poligonu pomiędzy wesołą, zielonką i remberowem
|
|
|
jakie fabryki broni odwiedzili rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kiedy odtajniono jednostkę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
agralna podstawowe treści zmagań wojennych rozpocznij naukę
|
|
bezpośrednia walka człowieka z człowiekiem
|
|
|
agralna czym determinowane tempo działań rozpocznij naukę
|
|
wydolność ludzi i zwierząt, harmonia biologiczna
|
|
|
agralna główne czynniki walki rozpocznij naukę
|
|
zaskoczenie, podstęp, fortel, maskowanie, manewr
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pojawienie się armii masowych, opartych na powszechnym poborze, pojawienie się środków łączności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nowoczesne środki rozpoznania, łączności, walki radioelektrotechnicznej, zautomatyzowane i skomputeryzowane systemy dowodzenia
|
|
|