Sztuka nauczania. Czynności nauczycila 4

 0    13 fiszek    paullina.p
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Jakie są wymagania określane przez nauczyciela?
rozpocznij naukę
twórcze
Który etap procedury towrzenia wymagań jest najważniejszy?
rozpocznij naukę
drugi
Który etap procedury towrzenia wymagań jest najtrudniejszy i dlaczego?
rozpocznij naukę
drugi bo wymaga dopasownia chći nauczenia wszystkiego do możliwości ucznia.
jak dochodzi się do realistycznych wymagań?
rozpocznij naukę
na drodze przybliżeń a po kazdym następuje sprawdzenie osiągnięć
Co jest istotnym składnikiem wymagań podstwowych na niższych szczeblach kształcenia?
rozpocznij naukę
osiągnięcia konieczne ucznia obejmujące umiejętności potrzebne do świadomego udziału w zajęciach szkolnych i wykonywania prostych zadań codziennego życia stosownych do wieku.
Jakie umiejętności są zaniedbywanie w na skutek materializmu dydaktycznego?
rozpocznij naukę
1. komunikowanie sie ustne i pisemne, 2. analiza czytanego tekstu, 3. orientacja w otaczajacym świecie, 4. posługiwanie się miarami i symbolami
co skaład sie na ustalenie wymagań programowych?
rozpocznij naukę
1. znajmość przedmiotu nauczania, 2. wiedza pedagogiczna i doświadczenie nauczycielskie.
Błędy w formułowaniu wymagań programowych - błąd 1?
rozpocznij naukę
unikanie samodzielności
Błędy w formułowaniu wymagań programowych - błąd 2?
rozpocznij naukę
Niedocenienie umiejętności
Błędy w formułowaniu wymagań programowych - błąd 3?
rozpocznij naukę
Przesadna szeczgółowość
Błędy w formułowaniu wymagań programowych - błąd 4?
rozpocznij naukę
Zbyt wysokie wymagania
Trzy przyczyny zakłóceń hierarchicznych?
rozpocznij naukę
1. Nadmierne wymagania podstawowe, 2. Wypełnianie wymagań rozszrzających luźnym materiałem, 3. niedostatek problematyczności w wymaganiach dopełniających.
Co sprawia, że wymagania dopełniające są zbyt niskie?
rozpocznij naukę
Obawa przed wyjściem poza program i niedocenienie zdolności uczniów do rozwiązywania problemów.

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.