Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
polega na tym, że jakaś pozytywna cecha człowieka, opromienia swoim blaskiem’’ pozostałe jego cechy i decyduje o sposobie, w jaki jest on odbierany przez innych.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zjawisko wpływu nadawcy na odbiorcę, na jego postrzeganie rzeczywistości, zachowania, np. konsumpcyjne.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zjawisko wpływu społecznego wynikające z tego, że odbiorca postrzegając podobieństwo do bohatera reklamowego, stara się przejąć inne jego cechy, zachowania, np. zachowania konsumpcyjne.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zjawisko wpływu społecznego, polegające na uleganiu autorytetom. Człowiek zakłada, że w danej dziedzinie ekspert ma dużo większą wiedzę niż przeciętny konsument.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
odnosi się do prasy codziennej i magazynów, kiedy dany egzemplarz jest czytany przez wiele osób, przechowywany, a nawet kolekcjonowany przez długi czas, co potencjalnie zwiększa szansę dotarcia komunikatu reklamowego do odbiorcy.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zjawisko wpływu społecznego wynikające z tego, że odbiorca, chcąc należeć do określonej grupy społecznej, przejmuje jej cechy zachowania, również zachowania konsumpcyjne.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
polega na tym, że cechy jednego elementu przekazu reklamowego są przenoszone na inne elementy (np. cechy nadawcy są przenoszone na produkt).
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zjawisko polegające na tym, że im częściej mamy z czymś do czynienia, tym większa jest świadomość tej rzeczy i większa skłonność do jej polubienia.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
efekt pracy, na który składa się praca i zaangażowanie wielu osób.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
relacja między osiągniętymi wynikami a poniesionymi nakładami, a także ocena uzyskanego efektu od strony celowości działania.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
złożony proces psychiczny wywoływany przez bodźce zewnętrzne, mający wpływ na działania człowieka.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
precyzyjne określenia potrzeb konsumenta względem danej kategorii produktów.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
podczas przechodzenia z jednej strony na drugą wyświetlane są treści reklamowe.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
utrzymanie obustronnych kontaktów z uczestnikami procesu komunikacji (np. internetowej), co nadaje procesowi komunikowania charakter indywidualny.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
słowa, slogany, symbole ukryte w komunikatach reklamowych, które człowiek odbiera poza świadomością. Trudności w ich świadomym odbiorze są związane z jednoczesnym prezentowaniem odbiorcy innych informacji, które ograniczają możliwości percepcyjne.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
forma reklamy prasowej, polegająca na umieszczeniu w gazecie ulotki reklamowej (wrzutki).
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zwarty dokument, który w syntetyczny ujmuje dobór poszczególnych mediów do emisji i ich wykorzystywanie w czasie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
faza cyklu życia produktu. Etap przed wprowadzeniem do sprzedaży; obejmuje procesy związane z badaniami, dystrybucją i planowaniem promocji.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
faza cyklu życia produktu. Etap, w którym sprzedaż produktu spada, a silna konkurencja wypiera produkt za pomocą substytutów i cen penetracyjnych, bądź produkt przestaje być atrakcyjny technicznie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
faza cyklu życia produktu. Etap, w którym produkt jest znany, a sprzedaż utrzymuje się na względnie stałym poziomie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
faza cyklu życia produktu, Etap, w którym produkt jest wprowadzany do sprzedaży, rozpoczyna się kampania reklamowa.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
reklama na okładce pisma, ukryta’’ pod skrzydełkiem rozchylanym na zewnątrz pisma.
|
|
|