Pytanie |
Odpowiedź |
potwierdź / powiadom mnie, czy odebrałeś i zrozumiałeś tę wiadomość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stop (odstęp między częściami depesz) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kołuj po pasie w kierunk przeciwnym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
anuluję uprzednio nadane zezwolenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zezwalam (na wykonanie działań zgodnie z określonymi warunkami) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
potwierdź - czy poprawnie odebrałem, czy poprawnie odebraleś? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nawiąż łączność radiową z... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poprawiam; popełniono pomyłkę, poprawna wersja to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pomiń (ostatnią transmisję) - ta wiadomość nie była nadana rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nie/ nieprawidłowo (nie, zgody nie udzielono lub to nie jest poprawne) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
koniec - wymiana informacji zakończona i odp nie jest oczekiwana rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odbiór - skończyłem nadawanie i oczekuję odp rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zmiana zezwolenia (została wprowadzona zmiana do ostatniego zezwolenia, a zezwolenie nowe następuje poprzednie lub jego część) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zgłoś (przekaż mi następującą informację...) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
'proszę o (chciałby wiedzieć, otrzymać) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powtórz (w celu zrozumienia) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czekaj (na wywołanie, krótki czas oczekiwania) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
HOW DO YOU READ (RADIO CHECK)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kierunek i prędkość wiatru rozpocznij naukę
|
|
WIND DIRECTION & STRENGTH
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zasięg widzialności wzdłuż DS rozpocznij naukę
|
|
RUNWAY VISUAL RANGE (RVR)
|
|
|
nadawaj, kontyunuuj nadawanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powtarzam (dla jasności lub podkreślenia) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kilka ważnych instrukcji, następujących po sobie, gdy mamy natężenie ruchu lotniczego - "wrócę do ciebie" rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sprawdź i poproś o potwierdzenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czekaj (dłuższy czas, pilot nie musi być na "czuwaniu") rozpocznij naukę
|
|
|
|
|