1000 najpopularniejszych angielskich słów
49
zł / rok

1000 najpopularniejszych angielskich słów
Zaczniesz rozumieć angielski OD RAZU

Zrozumiesz aż do 80% tekstów po angielsku
Opanujesz podstawy języka w miesiąc
Poznasz najczęściej używane angielskie zwroty
Intuicyjnie opanujesz konstrukcję form gramatycznych
Poćwiczysz wymowę dzięki dołączonym nagraniom
wypróbuj za darmo (50 fiszek) lub kup pełny dostęp
English Top 1000 1-50  
50 fiszek
English Top 1000 50-100  
50 fiszek
English Top 1000 100-150  
50 fiszek
English Top 1000 150-200  
50 fiszek
English Top 1000 200-250  
50 fiszek
English Top 1000 250-300  
50 fiszek
English Top 1000 300-350  
50 fiszek
English Top 1000 350-400  
50 fiszek
pokaż wszystkie lekcje (20)

Rewelacyjny system nauki, uczę się kiedy chcę, powtarzam dokładnie to co potrzebuję. Dobry zarówno dla wzrokowców jak i słuchowców. Polecam :) ! Sekarasiewicz, 10 /10
Mam mało czasu, niewiele pieniędzy. A potrzebuje dużej wiedzy. Tanio szybko i solidnie w ciągu jednego dnia przyswoiłem wiedzę jak z tygodnia. A co najlepsze dalej chce mi się uczyć z Fiszkoteką. Polecam każdemu kto chce bardziej zadbać o swą wiedzę czy edukację! UserMaX, 10 /10
osobiście jestam zaskoczona jak dużo pamiętam - przyjęlam pewną taktykę (może to pomaga) - za pierwszym razem wpisuję "nie wiem" ale zapisuję wszystko na kartce - potem odpowiadma "wiem" jak na 100% wiem - za 3 razem efekt jest szokujacy dla mnie - parwie wszystko wiem ! Tyle lat uczę się języka ale to co dają mi lekcje z wami nie można porównać z niczym - dziękuję marta/martakucharska, 10 /10
Z samodzielną nauką jest zawsze ten sam problem. Samodyscyplina i regularność nauki. Portal Fiszkoteka to właśnie ułatwia. Świtnie zorganizowany, szybka nauka i powtórki poznanego materiału. Gorąco polecam. Manolo, 8.7 /10

Ja, Marcin Młodzki, właściciel serwisu fiszkoteka.pl,

zobowiązuję się do zwrotu 100% zapłaconej ceny produktu (kurs / konto premium) w przypadku gdy zakupiony produkt nie spełni wszystkich Państwa oczekiwań.

Do skorzystania z gwarancji nie wymagam przedstawienia żadnego powodu.

Z tej gwarancji mogą Państwo skorzystać w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Pieniądze zostaną zwrócone na konto najpóźniej w ciągu 30 dni od kiedy dostanę informację, że chcą Państwo skorzystać z tej gwarancji.

Informacja o chęci skorzystania z gwarancji może zostać przesłana pocztą bądź e-mailem.


Marcin Młodzki, właściciel firmy
(Warszawa, 1. stycznia 2013)

Sonbou Marcin Młodzki
ul. Mielczarskiego 8/58 | 02-798 Warszawa
tel. (+48) 22 378 25 77
NIP: 951-218-24-28 | REGON: 141504582

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy naprawdę nauczę się tego, co obiecujecie? pokaż odpowiedź

To w dużej mierze zależy od Ciebie. Jeżeli będziesz z Fiszkoteki korzystał regularnie choćby kilka minut dziennie (a nie jest to trudne, bo nauka z nami wciąga), to możemy Ci zagwarantować, że będziesz naprawdę zachwycony swoimi wynikami.

Nie musisz nam wierzyć na słowo – sprawdź opinie innych ludzi albo najlepiej przekonaj się sam.

2. Jak mam dać znać, że chcę skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy? pokaż odpowiedź

Po prostu prześlij nam maila lub zadzwoń do nas. Będziemy Ci bardzo wdzięczni, jeśli napiszesz choćby jednym zdaniem, co Ci się nie podobało – będziemy mogli to poprawić tak, by w przyszłości nie było niezadowolonych klientów.

3. Do Konta Premium dołączone są gratis kursy, jak mam powiedzieć, które wybieram? pokaż odpowiedź

Po zakupie dostaniesz maila z informacją, że Konto Premium jest aktywne. Jeżeli nie pasują Ci standardowo dołączane kursy, po prostu odpisz na tego maila i napisz na co te kursy mamy zamienić, a my zaraz te kursy przepniemy.

4. Czy Fiszkoteka jest dla dorosłych, dla młodzieży czy dla dzieci? pokaż odpowiedź

I dla dorosłych i dla młodzieży i dla dzieci:) Mamy zadowolonych Użytkowników w praktycznie każdym wieku. Najmłodszy znany nam Użytkownik ma 4 lata, a najstarsza Użytkowniczka prawie 90 lat:)

Wielokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją, że jakaś mama kupiła Fiszkotekę dla swoich dzieci, a potem sama się wciągnęła. Równie częsta jest sytuacja odwrotna, że rodzic kupił Fiszkotekę dla siebie, a potem dziecko zabierało mu komputer czy tablet, żeby samemu się uczyć.

Takie rzeczy jak prostota obsługi czy ogólne zasady jak uczy się ludzki mózg są naprawdę uniwersalne i niezależą od wieku.

Jeżeli chcesz kupić Fiszkotekę dla naprawdę małego dziecka, najlepiej kup specjalny kurs dla dzieci bądź Konto Premium (wspólne tworzenie fiszek jest – jak piszą nasi Klienci – naprawdę świetnym sposobem na fajne i pożyteczne spędzanie czasu z dzieckiem).

5. Czy dostanę jakąś fizyczną przesyłkę? pokaż odpowiedź

Nie. Z Fiszkoteki korzysta się przez zwykłą przeglądarkę internetową lub smartfona (aplikacja mobilna). Tak jest naprawdę 100 razy wygodniej: nie musisz czekać (ani płacić) za przesyłkę, nie płacisz za nośnik (CD-ROM), dostęp uzyskujesz praktycznie natychmiast, nie musisz nic instalować, możesz się uczyć na dowolnym komputerze na świecie, wystarczy, że się zalogujesz. Co więcej nowe wersje (ekstra funkcje, poprawki ewentualnych błędów) trafiają do Ciebie natychmiast i za darmo:)

6. Czy kurs i konto premium to jest to samo? pokaż odpowiedź

Nie, to dwie osobne rzeczy.

Kurs to kompletnie dobrany, przygotowany przez profesjonalistów zbiór fiszek, służący do jakiegoś określonego celu (np. nauczenia się słówek na egzamin FCE, przygotowanie do matury czy nauczenia się angielskiego potrzebnego do pracy).

Konto Premium natomiast sprawia, że możesz korzystać ze wszystkich funkcji Fiszkoteki bez żadnych ograniczeń (w tym m.in. tworzyć własne fiszki w super wygodny sposób).

Ponieważ uważamy, że obie te rzeczy idealnie się dopełniają możesz taniej te rzeczy kupić razem. Np. gdy kupisz konto premium na rok, dostaniesz 3 kursy (do wyboru) gratis! Podobnie, jeżeli kupisz któryś MegaPack (wszystkie kursy z danego języka), to konto premium otrzymasz gratis.

7. Skąd mam mieć pewność, że jesteście poważną, uczciwą firmą? pokaż odpowiedź

Firma działa na rynku od 2008 roku (możesz to sprawdzić na stronach Ministerstwa Gospodarki w CEIDG).

Zaufały nam dziesiątki tysięcy osób (ich opinie możesz sprawdzić w niezależnym serwisie opineo.pl).

Na Fiszkotece konto ma prawie pół miliona osób. A co miesiąc odwiedza nas kilkaset tysięcy unikalnych użytkowników.

Ostatnio rozpoczęliśmy współpracę z największymi szkołami językowymi oraz naprawdę dużymi firmami – to dowód, że jesteśmy wiarygodnym partnerem.

Pisała o nas prasa krajowa i branżowa, zapraszano nas kilkakrotnie do telewizji.

Otrzymaliśmy wiele prestiżowych nagród (m.in. European Language Label przyznawany przez Komisję Europejską czy tytuł Złotej Strony Roku tygodnika WPROST).

Braliśmy udział w wielu znaczących imprezach targowych (np. CEBIT), w 2014 roku będzie można nas spotkać na największych targach edukacyjnych Bettshow w Londynie.

Jesteśmy w trakcie realizacji umów podpisanych z PARP, w których zagwarantowane jest, że firma będzie świadczyć usługi przez minimum 3 lata od zakończenia realizacji projektu.

Współpracowaliśmy i współpracujemy z kilkudziesięcioma osobami i znanymi instytucjami (np. Szkoła Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego).

Firma ma fizyczny, stały adres w Warszawie, a na stronie podany jest stacjonarny numer telefonu (zakładka kontakt).

Nazwa i znak towarowy "Fiszkoteka" została zastrzeżona w Urzędzie Patentowym RP.

Wszystkie problemy zawsze staramy się załatwić tak, żeby wszyscy byli 100% zadowoleni.

No i może najważniejsze – wierzymy, że uczciwość nie tylko jest dobra per se, ale że także najzwyczajniej się opłaca. Czynione dobro w końcu wróci do człowieka, tak samo jak czynione zło.

8. Czy na pewno zwrócicie mi pieniądze, jeżeli mi się nie spodoba? pokaż odpowiedź

Tak. Działamy na rynku od kilku lat i nikt się nigdy nie skarżył, że miał kłopoty z odzyskaniem pieniędzy. Możesz to zawsze sprawdzić szukając w Internecie – jeżeli byśmy kogoś oszukali to z pewnością napisałby o tym na jakimś forum czy blogu.

9. Czy macie jakieś zniżki na większe zakupy? pokaż odpowiedź

Jeżeli potrzebujesz Fiszkoteki dla swojej szkoły czy do szkolenia pracowników, mamy specjalną wersję Fiszkoteki stworzoną specjalnie do tego celu (Twój branding, role nauczyciela, administratora, raporty z postępów uczniów, itd.). Skontaktuj się z nami.

Jeżeli potrzebujesz kupić więcej kursów (np. nagrody w konkursie czy dla pracowników), daj nam znać, postaramy się przedstawić ciekawą ofertę.

10. Chciałbym komuś kupić dostęp do Fiszkoteki na prezent, jak to zrobić? pokaż odpowiedź

Skontaktuj się z nami – możemy przesłać dostęp do Fiszkoteki w postaci ładnego pdfa z kodem dostępu, który możesz wydrukować i komuś podarować. Gdy ten ktoś wpisze kod, aktywuje mu się dostęp do usługi. Kod można wpisać przez rok od jego wygenerowania, a czas usługi liczy się z dniem wpisania kodu.

11. Czy po upływie wykupionego dostępu będziecie próbowali obciążyć mnie następną fakturą? pokaż odpowiedź

Nie. Jeżeli nie chcesz przedłużać naszej usługi, to po prostu jej nie przedłużaj. Dla Twojej wygody, wyślemy Ci tylko maila z przypomnieniem i ew. jakąś fajną ofertą dla stałego klienta – z której możesz skorzystać, ale która absolutnie do niczego Cię nie zobowiązuje.

3. Dlaczego Fiszkoteki nie mogę kupić na zawsze? pokaż odpowiedź

Korzystanie z Fiszkoteki bardziej przypomina chodzenie na kurs językowy (usługa) niż kupienie podręcznika (produkt) i dlatego model abonamentowy jest tutaj czymś zupełnie naturalnym.

Żeby korzystać z Fiszkoteki w tak wygodny sposób niezbędne jest korzystanie z naszej infrastruktury serwerowej. Inaczej nie moglibyśmy np. synchronizować Twojej nauki na wszystkich urządzeniach z jakich korzystasz (dowolny komputer czy smartfon czy tablet). Nie moglibyśmy Ci też automatycznie udostępniać coraz nowszych wersji, ekstra funkcji czy dodatkowych zasobów. W końcu nie moglibyśmy zapewnić Ci takich rzeczy jak tłumaczenie, uzupełnianie zdań, rozpoznawanie obrazów i mowy czy jej synteza (to bardzo zaawansowane funkcje wymagające super wydajnego sprzętu i skomplikowanego oprogramowania).

Utrzymanie serwerów oraz rozwój produktu (funkcje i treści) kosztuje i najbardziej fair jest, gdy płacisz wtedy, kiedy tego używasz, dokładnie tak jak z abonamentem za internet czy chodzeniem na kurs językowy.

Tradycyjne kursy na CD mogą kosztować nawet 500 zł - w Fiszkotece za tę cenę (zwłaszcza jeżeli kupisz w pakiecie), możesz korzystać z kilku kursów przez kilka lat i na dodatek z gwarancją, że zawsze masz najnowocześniejszą metodę nauki, a nie jakiś już przestarzały program.

Zauważ też, że w każdej chwili możesz np. ściągnąć wszystkie swoje fiszki jako audiokurs czy jako glosariusz lub papierowe fiszki do wycięcia – te rzeczy masz na zawsze! I nikt Ci tego nie odbierze, nawet jak zrezygnujesz z abonamentu.

13. Czy dostanę fakturę VAT? pokaż odpowiedź

Oczywiście, wystarczy, że prześlesz do nas mailem dane na jakie mamy wystawić fakturę, a my wystawimy ją i prześlemy mailem lub – jeżeli z jakiejś przyczyny tak wolisz – zwykłą pocztą.

14. Mieszkam za granicą, nie mam konta w polskim banku, jak mogę zapłacić? pokaż odpowiedź

Najwygodniej zapłacić PayPalem.

15. Czy mogę wypróbować Fiszkotekę przed zakupem? pokaż odpowiedź

Oczywiście. Jesteśmy przekonani, że Fiszkoteka jest najlepszym na świecie narzędziem do nauki, dlatego nie mamy potrzeby, żeby próbować kogoś na coś "naciągnąć". Chcemy, żeby każdy zakup był zakupem świadomym i każdy Klient był przekonany, że za wydane pieniądze rzeczywiście dostaje najlepszą na rynku usługę elearningową.

Każdy dostępny kurs ma ograniczoną wersję próbną (dostępna jest pełna funkcjonalność, ale ograniczona jest liczba fiszek lub czas korzystania), którą można przetestować zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

Jeżeli chodzi o wypróbowanie Konta Premium, to każdy może bezpłatnie stworzyć kilka zestawów fiszek oraz korzystać z wielu funkcji zupełnie za darmo.

Co więcej, jeżeli już po kupieniu Fiszkoteki dojdziesz do wniosku, że Ci się nie podoba, masz aż 30 dni na dokonanie zwrotu, z którym nigdy nie robimy problemów.

16. Czy płatność przez Internet jest bezpieczna? pokaż odpowiedź

Obsługę płatności zleciliśmy PayU S.A. największej w Polsce firmie obsługującej płatności (PayU S.A. obsługuje m.in. allegro.pl). Usługi PayU spełniają wszystkie współczesne standardy bezpieczeństwa.

Jeżeli masz konto na PayPalu, to możesz także zapłacić korzystając z pośrednictwa tej firmy.

Jeżeli nie masz konta w banku lub z jakiegoś powodu nie chcesz płacić przez Internet, możesz zapłacić tradycyjnym przekazem realizowanym na poczcie, w okienku w banku czy sklepie. Po prostu wydrukuj odpowiedni blankiet z naszej strony i go opłać. Pamiętaj jednak, że taka płatność będzie szła do nas znacznie dłużej niż płatność online (którą otrzymamy praktycznie natychmiast).

17. Czy żeby w pełni korzystać z kursu muszę mieć konto premium? pokaż odpowiedź

Nie, jeżeli nawet kupisz sam kurs bez konta premium, to ograniczenia wersji free nie dotyczą fiszek zawartych w zakupionym kursie.

Oczywiście, jeżeli chcesz np. tworzyć własne fiszki czy ściągać audiokursy z publicznych fiszek innych, to potrzebne Ci będzie konto premium.

18. Co kupić: Konto Premium, Kurs czy Megapack? pokaż odpowiedź

To zależy. Jeżeli potrzebujesz tylko jednego kursu, to najlepiej kupić ten kurs. Jeżeli chcesz się uczyć języka, to najlepiej kupić Megapack – będziesz miał wszystkie kursy z tego języka + możliwość tworzenia własnych fiszek. Rozsądne jest też kupienie Konta Premium – możesz wtedy tworzyć własne fiszki i mieć dostęp aż do 3 wybranych kursów, co w wielu przypadkach powinno wystarczyć.

Cenowo najbardziej korzystnie wychodzi Megapack, a dodatkowo, gdy pojawiają się nowe kursy dostaniesz je gratis.

19. Mam pytanie którego tutaj nie ma, gdzie mogę je zadać? pokaż odpowiedź

Napisz do nas maila, skorzystaj z okienka czatu na dole strony lub zadzwoń (+48) 22 378 25 77. Chętnie Ci odpowiemy, a jeżeli uznamy, że pytanie jest ważne także dla innych, umieścimy je na tej stronie.

fiszkoteka@fiszkoteka.pl
(+48) 22 378 25 77
chat na dole strony

(jeśli nie damy rady od razu odebrać telefonu / chatu,
to na pewno oddzwonimy / odpiszemy)

Szkoły i firmy

Martyna Wojciechowska
martyna.wojciechowska@fiszkoteka.pl
+48 535 884 801

Adres korespondencyjny

Sonbou Marcin Młodzki
Mielczarskiego 8 / 58
02-798 Warszawa
Polska

Numer konta bankowego

66 1140 2004 0000 3402 5422 0750 (mBank)

Do faktur

NIP: 9512182428
REGON: 141504582

Mówili o nas...