Helpdeskowy ninja (praca zdalna)
Jakie byłyby Twoje obowiązki?
- bieżące wsparcie użytkowników Fiszkoteki (mailowo w języku polskim - jedynie wiadomości
przychodzące),
- raportowanie błędów,
- zbieranie informacji zwrotnej od użytkowników,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- dbanie o relacje z użytkownikami serwisu.
Czego wymagamy?
- dostępności minimum 8 godzin w tygodniu (około 1,5h dziennie od poniedziałku do piątku),
- statusu studenta,
- znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym,
- znajomości ortografii, interpunkcji, gramatyki oraz dobrego stylu,
- umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
- odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych zadań,
- pozytywnego nastawienia w kontakcie z klientem.
Co byłoby mile widziane?
- znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2 (bardzo duży plus),
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- znajomość strony i aplikacji Fiszkoteka,
- pasja do języków obcych.
Co oferujemy?
- 100% pracę zdalną (lub, jeśli wolisz, to zapraszamy również do naszego biura),
- szkolenie przygotowawcze,
- możliwość rozszerzenia współpracy o tworzenie treści na potrzeby Fiszkoteki (SEO, kursy językowe,
materiały promocyjne), zarządzanie biurem czy współpracę z naszą pocieszną grupką zagranicznych
stażystów :)
- sympatycznych i pomocnych współpracowników.
Brzmi jak praca dla Ciebie? Wyślij nam swoje CV na adres rekrutacja@fiszkoteka.pl, chętnie dowiemy się więcej
o Tobie i o tym, dlaczego chcesz zostać częścią naszego zespołu :)
Zastrzegamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust.1 pkt a Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych - RODO), prowadzonych przez VOCAPP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na potrzeby niniejszego procesu rekrutacyjnego oraz przyszłych rekrutacji. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.