Hiszpański w podróży
49
zł / rok

Hiszpański w podróży
Poczujesz się swobodniej w podróży.

Same niezbędne słówka i zwroty z wymową audio
Super praktyczne tematy lekcji-sytuacji
Na deser: lista hiszpańskich potraw:)
wypróbuj za darmo (25 fiszek) lub kup pełny dostęp
Samolot - El avión  
37 fiszek
Samochód - El coche  
39 fiszek
Autostop - El autostop  
11 fiszek
Autobus dalekobieżny - El autobús de largo recorrido  
24 fiszki
Autobus miejski - El autobús urbano  
17 fiszek
Pociąg - El tren  
32 fiszki
Prom - El transbordador  
12 fiszek
Wędrówka - La caminata  
26 fiszek
pokaż wszystkie lekcje (22)

Rewelacyjny system nauki, uczę się kiedy chcę, powtarzam dokładnie to co potrzebuję. Dobry zarówno dla wzrokowców jak i słuchowców. Polecam :) ! Sekarasiewicz, 10 /10
Mam mało czasu, niewiele pieniędzy. A potrzebuje dużej wiedzy. Tanio szybko i solidnie w ciągu jednego dnia przyswoiłem wiedzę jak z tygodnia. A co najlepsze dalej chce mi się uczyć z Fiszkoteką. Polecam każdemu kto chce bardziej zadbać o swą wiedzę czy edukację! UserMaX, 10 /10
osobiście jestam zaskoczona jak dużo pamiętam - przyjęlam pewną taktykę (może to pomaga) - za pierwszym razem wpisuję "nie wiem" ale zapisuję wszystko na kartce - potem odpowiadma "wiem" jak na 100% wiem - za 3 razem efekt jest szokujacy dla mnie - parwie wszystko wiem ! Tyle lat uczę się języka ale to co dają mi lekcje z wami nie można porównać z niczym - dziękuję marta/martakucharska, 10 /10
Z samodzielną nauką jest zawsze ten sam problem. Samodyscyplina i regularność nauki. Portal Fiszkoteka to właśnie ułatwia. Świtnie zorganizowany, szybka nauka i powtórki poznanego materiału. Gorąco polecam. Manolo, 8.7 /10

VocApp Sp. z o.o., właściciel serwisu fiszkoteka.pl,

zobowiązuję się do zwrotu 100% zapłaconej ceny produktu (kurs / konto premium) w przypadku gdy zakupiony produkt nie spełni wszystkich Państwa oczekiwań.

Do skorzystania z gwarancji nie wymagam przedstawienia żadnego powodu.

Z tej gwarancji mogą Państwo skorzystać w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Pieniądze zostaną zwrócone na konto najpóźniej w ciągu 30 dni od kiedy dostanę informację, że chcą Państwo skorzystać z tej gwarancji.

Informacja o chęci skorzystania z gwarancji może zostać przesłana pocztą bądź e-mailem.


Marcin Młodzki, członek zarządu
(Warszawa, 1. października 2018)

VocApp Sp. z o.o.
ul. Mielczarskiego 8/58 | 02-798 Warszawa
NIP: 951 245 79 19 | REGON: 369727696

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy naprawdę nauczę się tego, co obiecujecie? [pokaż odpowiedź]

To w dużej mierze zależy od Ciebie. Jeżeli będziesz z Fiszkoteki korzystał regularnie choćby kilka minut dziennie (a nie jest to trudne, bo nauka z nami wciąga), to możemy Ci zagwarantować, że będziesz naprawdę zachwycony swoimi wynikami.

Zachęcamy do zapoznania się z niezależnymi opiniami na temat Fiszkoteki. Pamiętaj jednak, że konsultacje z innymi nie zastąpią wypróbowania nauki na własnej skórze!

2. Jak mogę skorzystać z gwarancji zwrotu pieniędzy? [pokaż odpowiedź]

Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Będziemy ogromnie wdzięczni za wszelkie sugestie, co możemy jeszcze poprawić. Chcemy być coraz lepsi i Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna :)

3. Do Konta Premium dołączone są trzy gratisowe kursy. Jak wybrać te, które mnie interesują? [pokaż odpowiedź]

Po każdym zakupie wysyłamy maila z informacją, że konto jest już aktywne. Automatycznie przyznajemy trzy kursy: Podstawowe słownictwo niemieckie, Podstawowe słownictwo angielskie oraz Słownictwo do FCE. Jeśli inne kursy bardziej przypadły Ci do gustu, wystarczy przesłać do nas maila z ich nazwami i prośbą o wymianę.

4. Czy Fiszkoteka jest dla dorosłych, dla młodzieży czy dla dzieci? [pokaż odpowiedź]

Fiszkoteka jest dla wszystkich! Mamy zadowolonych użytkowników w praktycznie każdym wieku. Najmłodszy nam znany ma 4 lata, a najstarszy prawie 90 :)

Wielokrotnie spotkaliśmy się z sytuacją, że mama kupiła Fiszkotekę dla swoich dzieci, a potem sama wciągnęła się w naukę języków. Równie częsta jest sytuacja odwrotna, że rodzic myślał o samodzielnej nauce, a potem dziecko zabierało mu komputer czy tablet, żeby samemu poznawać nowe fiszki.

Dzieje się tak dlatego, że nasza strona oraz aplikacja są bardzo proste w obsłudze, a algorytmy są w stanie znaleźć odpowiedni tryb nauki dla każdego, niezależnie od wieku.

Jeżeli chcesz kupić Fiszkotekę dla naprawdę małego dziecka, najlepiej zdecydować się na specjalny kurs dla dzieci. Dobrym pomysłem będzie też wykupienie Konta Premium (wspólne tworzenie fiszek jest – jak piszą nasi użytkownicy – naprawdę świetnym sposobem na fajne i pożyteczne spędzanie czasu z dzieckiem).

5. Czy dostanę jakąś fizyczną przesyłkę? [pokaż odpowiedź]

Nie. Z Fiszkoteki korzysta się przez zwykłą przeglądarkę internetową lub smartfona (aplikacja mobilna). Wiąże się to z ogromną wygodą: nie trzeba czekać (i płacić) za przesyłkę, ani wydawać pieniędzy na nośnik CD-ROM. Dostęp do Fiszkoteki uzyskujesz praktycznie natychmiast, możesz się uczyć na dowolnym komputerze lub smartfonie, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto. Co więcej nowe wersje (dodatkowe funkcje czy poprawki) trafiają do Ciebie natychmiast i za darmo.

6. Czy kurs i Konto Premium to jest to samo? [pokaż odpowiedź]

Nie, to dwie osobne rzeczy.

Kurs to kompletny, opracowany przez profesjonalistów zbiór fiszek, służący do określonego celu, na przykład nauczenia się słówek na egzamin FCE, przygotowania do matury czy przyswojenia słownictwa potrzebnego do pracy.

Konto Premium natomiast sprawia, że możesz korzystać ze wszystkich funkcji Fiszkoteki bez żadnych ograniczeń - daje Ci to chociażby możliwość tworzenia własnych fiszek bez limitów.

Ponieważ uważamy, że kursy i Konto Premium wzajemnie się uzupełniają, oferujemy specjalną ofertę promocyjną - gdy kupisz Konto Premium na rok, dostaniesz trzy kursy (do wyboru) gratis! Podobnie, jeżeli kupisz jeden z Megapacków (wszystkie kursy z danego języka), to Konto Premium otrzymasz za darmo.

7. Skąd mam mieć pewność, że jesteście poważną, uczciwą firmą? [pokaż odpowiedź]

Fiszkoteka działa na rynku od 2008 roku (co można łatwo sprawdzić na stronach Ministerstwa Gospodarki w CEIDG).

Od tego czasu zaufały nam już setki tysięcy osób (tutaj można przeczytać ich opinie pochodzące z niezależnego serwisu opineo.pl). W tym momencie konta na Fiszkotece ma prawie milion osób, a co miesiąc odwiedza nas kilkaset tysięcy unikalnych użytkowników. Współpracujemy z najbardziej prestiżowymi szkołami językowymi (British School), uniwersytetami (Uniwersytet Warszawski) oraz uznanymi firmami (Aviva), które uważają nas za wiarygodnego partnera. Jesteśmy też obecni w prasie i w telewizji, chociaż wolimy pracować za kulisami, aby czynić Fiszkotekę jeszcze lepszą :) Dzięki temu możemy zdobywać takie nagrody jak European Language Label przyznawany przez Komisję Europejską czy tytuł Złotej Strony 2011 Roku tygodnika WPROST. Siedziba Fiszkoteki znajduje się w Warszawie (dokładny adres w zakładce Kontakt), a nasza nazwa i znak towarowy zostały zastrzeżone w Urzędzie Patentowym RP.

Najważniejsze jednak dla nas jest to, że my sami chcemy być uczciwi. Wierzymy, że bez tego nie można zbudować społeczności opartej na zaufaniu, a właśnie tym ma być Fiszkoteka. Dlatego wkładamy 100% energii w to, aby zadowolić naszych użytkowników.

8. Czy na pewno zwrócicie mi pieniądze, jeżeli mi się nie spodoba? [pokaż odpowiedź]

Tak, gwarantujemy zwrot całości kwoty, jeśli w przeciągu miesiąca uznasz, że Fiszkoteka nie jest dla Ciebie. Wierzymy jednak, że nauka Ci się spodoba i zostaniesz z nami na dłużej!

9. Czy macie zniżki na większe zakupy? [pokaż odpowiedź]

Jeśli potrzebujesz więcej kursów niż proponujemy w regularnej ofercie, zachęcamy do kontaktu - na pewno znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Jeżeli natomiast chcesz korzystać z naszych zasobów w ramach szkoły bądź szkolenia dla pracowników, jesteśmy w stanie zaproponować wersję Fiszkoteki stworzoną specjalnie dla Ciebie (z Twoim brandingiem, panelem nauczyciela, administratora oraz raportami z postępów uczniów). Wystarczy, że zgłosisz chęć wykupienia takiego pakietu.

10. Chciał(a)bym kupić dostęp do Fiszkoteki w formie prezentu, jak to zrobić? [pokaż odpowiedź]

Skontaktuj się z nami – prześlemy Ci pdf z kodem, który możesz wydrukować i wręczyć komuś w prezencie. Wystarczy, że ta osoba wpisze go na stronie Fiszkoteki, a my aktywujemy jej dostęp. Z kodu można skorzystać przez rok od jego wygenerowania, a czas usługi liczy się z pierwszym dniem zalogowania na konto.

11. Czy po upływie ważności wykupionej usługi zostanę obciążony(a) dodatkowymi kosztami? [pokaż odpowiedź]

Nie :) Jeśli nie zechcesz przedłużyć Konta Premium bądź dostępu do kursu, po prostu straci on swoją ważność. Z naszej strony wyślemy Ci jedynie przypominającego o tym maila wraz z atrakcyjną ofertą dla stałych klientów. Będzie nam miło, jeśli z niej skorzystasz, ale nie jest ona zobowiązująca.

12. Czy dostanę fakturę VAT? [pokaż odpowiedź]

Oczywiście! Wystarczy, że podasz nam mailowo dane na jakie mamy wystawić fakturę, a my prześlemy ją mailem lub zwykłą pocztą, jeżeli bardziej Ci to odpowiada. Potrzebne nam informacje to: nazwa usługi, kwota, nazwa firmy, ulica, kod i miasto oraz NIP.

13. Mieszkam za granicą, nie mam konta w polskim banku, jak mogę zapłacić? [pokaż odpowiedź]

Najwygodniej zapłacić za pomocą Google Play (w aplikacji) lub platformy PayPal (na stronie).

14. Czy mogę wypróbować Fiszkotekę przed zakupem? [pokaż odpowiedź]

Jak najbardziej! Jesteśmy przekonani, że Fiszkoteka jest najlepszym na świecie narzędziem do nauki i zachęcamy wszystkich do czerpania z ogromnych możliwości, jakie daje. Chcemy, żeby każdy zakup był świadomy i wszyscy użytkownicy byli przekonani, że za wydane pieniądze rzeczywiście dostaną najlepszą na rynku usługę e-learningową.

Każdy kurs ma swoją wersję próbną, którą można przetestować zupełnie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

15. Czy płatność przez Internet jest bezpieczna? [pokaż odpowiedź]

Obsługę przelewów zleciliśmy PayU S.A., największej w Polsce firmie obsługującej płatności. Usługi PayU spełniają wszystkie współczesne standardy bezpieczeństwa. Oferujemy również płatności za pomocą platformy PayPal.

Jeżeli nie masz konta w banku, możesz zapłacić tradycyjnym przekazem, wystarczy wydrukować odpowiedni blankiet, dostępny na naszej stronie (Wybierz sposób płatności - Przelew tradycyjny). Pamiętaj jednak, że taka płatność będzie realizowana znacznie dłużej niż płatność online (którą otrzymamy praktycznie natychmiast).

16. Czy żeby w pełni korzystać z kursu muszę mieć Konto Premium? [pokaż odpowiedź]

Nie. Jeżeli kupisz sam kurs (bez Konta Premium), otrzymasz pełen dostęp do wszystkich funkcjonalności związanych z tym kursem.

Natomiast jeśli chcesz mieć możliwość tworzenia nieograniczonej liczby fiszek czy ściągania audiokursów z publicznych fiszek innych użytkowników, to Konto Premium jest właśnie dla Ciebie.

17. Co kupić: Konto Premium, Kurs czy Megapack? [pokaż odpowiedź]

To zależy. Jeżeli potrzebujesz tylko jednego kursu, to najlepiej zdecydować się na pojedynczy zakup. Bardzo dobrym wyjściem jest też wybór Konta Premium, które daje Ci dostęp do wybranych trzech kursów z naszej profesjonalnej oferty oraz pozwala na nieograniczone dodawanie fiszek. Jeśli chcesz kompleksowo podejść do nauki nowego języka, najlepszym wyborem będzie Megapack, dzięki któremu możesz korzystać ze wszystkich kursów w danym języku oraz tworzyć własne fiszki. Jest to najkorzystniejsza opcja, ponieważ jeśli zamieścimy na stronie nowy kurs w wybranym przez Ciebie języku, automatycznie pojawi się on na Twoim koncie zupełnie za darmo!

18. Mam inne pytanie, gdzie mogę je zadać? [pokaż odpowiedź]

Zachęcamy do kontaktu mailowego: nasz adres to fiszkoteka@fiszkoteka.pl
Bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania - kto pyta, nie błądzi :)

fiszkoteka@fiszkoteka.pl

(jeśli nie damy rady od razu odebrać telefonu,
to na pewno oddzwonimy)

Szkoły i firmy

Mirka Kiwior
mirka.kiwior@fiszkoteka.pl
+48 535 884 801

Adres korespondencyjny

VocApp Sp. z o.o.
Mielczarskiego 8 / 58
02-798 Warszawa
Polska

Numer konta bankowego

71 1140 2004 0000 3402 7771 8910

Do faktur

NIP: 9512457919
REGON: 369727696

Mówili o nas...