0 osób to lubi. Polub!

Gucioniewipitek Gucioniewipitek

Używam fiszkoteki od 249 dni. Uczę się z fiszkoteką 2 dni, w tym systematycznie od 0 dni. Jestem autorem 55 zestawów. Ostatni raz można mnie było zobaczyć 2020-01-14 18:16:33.

Moje zainteresowania

norweski

Stworzone przeze mnie fiszki


Lekcja 1 – przywitanie i zwroty grzecznościowe
Lekcja 2 – przywitania
Lekcja 3. - zaimki osobowe
Lekcja 4 – podstawowe czasowniki cz. 1
Lekcja 5 – jak się przedstawić
Lekcja 6 – liczenie do 20
Lekcja 7 – rzeczowniki część 1
Lekcja 8 – członkowie rodziny
Lekcja 9 – kolory
Lekcja 10 – czasowniki cz. 2
Lekcja 11 – kraje i języki/narodowości cz. 1
Lekcja 12 – kraje i języki/narodowości cz.2
Lekcja 13 – kraje i języki/narodowości cz.3
Lekcja 14 – rzeczowniki związane z domem
Lekcja 15 – dni tygodnia
Lekcja 16 – miesiące
Lekcja 17 – przymiotniki cz. 1
Lekcja 18 – przymiotniki cz. 2
Lekcja 19 – czas cz.1
Lekcja 20 – czas cz.2
Lekcja 21 – rzeczowniki określone
Lekcja 22 – rzeczowniki określone – przykłady użycia
Lekcja 23 – liczenie od 20 do 100
Lekcja 24 – czasowniki zwrotne
Lekcja 25 - zaimki zwrotne
Lekcja 26 - pory roku i strony świata
Lekcja 27 – części ciała cz.1
Lekcja 28 – części ciała cz.2
Lekcja 29 – ubrania cz. 1
Lekcja 30 – ubrania cz. 2
Lekcja 31 – rodzaje odzieży/ bielizna
Lekcja 32 – w sklepie (i butikken) słownictwo
Lekcja 33 - Dialog „I butikken”
Lekcja 34 w sklepie – dialogi cz.2
Lekcja 35 – pory dnia
Lekcja 36 – określenia czasu
Lekcja 37 – posiłki
Lekcja 38 posiłki - dialogi
Lekcja 39 - jedzenie
Lekcja 40 – napoje
Lekcja 41 – warzywa
Lekcja 42 – owoce
Lekcja 43 – Co lubisz jeść?
Lekcja 44 – Co lubisz pić?
Lekcja 45 – Co jesz na obiad?
Lekcja 46 – Na co masz ochotę?
Lekcja 47 – częstotliwość
Lekcja 48 – zwierzęta – część I
Lekcja 49 – zwierzęta część II
Lekcja 50 – zwierzęta część III
Lekcja 51 - zwierzęta i gdzie je znaleźć
Lekcja 52 – skoki narciarskie (specjalnie z okazji MŚ w lotach w Vikersund)
Lekcja 53 – pogoda – część I
Lekcja 54 – pogoda – część II
Lekcja 55 – pogoda – część III

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.