Pytanie |
Odpowiedź |
Wg Schumpetera innowacje to: rozpocznij naukę
|
|
Wprowadzenie do praktyki nowego rozwiązania; pierwsze zastosowanie wynalazku; ciąg działań polegający na rozwiązywaniu problemów
|
|
|
Uwzględniając koszt procesu... efekt zmian... dzieli się na: rozpocznij naukę
|
|
Zmiany zachowawcze; zmiany rozwojowe
|
|
|
Grouard B, Meston F wśród elementów przygotowania i przeprowadzania zmian wymieniaja kolejno rozpocznij naukę
|
|
pilotowanie zmian i ich realizacja; intensywne komunikowanie się i pobudzanie zmian; kształtowanie koncepcji i postaw pracowników
|
|
|
Na innowacje techniczne składają się: rozpocznij naukę
|
|
innowacje procesowe; innowacje produktowe; innowacje organizacyjne
|
|
|
M. Porter do pojęcia innowacji włącza rozpocznij naukę
|
|
Ulepszenia technologiczne; lepsze sposoby i metody wykonywania
|
|
|
Innowacje w znaczeniu rzeczowym rozpocznij naukę
|
|
pierwsze wdrożenie nowego produktu
|
|
|
klasyfikacja innowacji wg skali - wyróżnia się: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na wzrocu tworzenia rozwiązań wypracowanych przez organizacje bazują innowacje: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wprowadzanie nowych produktów, technologii czy sposób zarządzania charakteryzuje innowacje: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wg B Ileczko innowacje dzieli się na: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
W zależności od charakteru realizacji zmian nie wyróżnia się: rozpocznij naukę
|
|
działań ofensywnych; działań poszukujących; działań analizujących; działań reagujących
|
|
|
Działania analizujące to połączenie ze sobą działań: rozpocznij naukę
|
|
żadne z wymienionych (defensywne + poszukujące)
|
|
|
Działania ograniczone do wąskiego obszaru i w dużym stopniu ignorujące zmiany w otoczeniu to działania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wg kryterium oryginalności zmian wyróżnia się: rozpocznij naukę
|
|
kreatywne; pionierskie; adaptowane; imitujące
|
|
|
Wg stopnia złożoności wyróżnia się innowacje: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do zewnętrznych motywów zmian zalicza się: rozpocznij naukę
|
|
innowacje technologiczne; zmiany przepisów prawnych
|
|
|
W klasyfikacji ze względu na efekt zmian wyróżnia się: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wg kryterium zakresu zmian w relacjach przedsiębiorstwo-otoczenie dzieli się na: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Zmiany gwałtowne (szybkie) cechuje: rozpocznij naukę
|
|
zaburzenie równowagi firmy; mobilizacja wszystkich sił i środków; znaczące efekty
|
|
|