Typowe problemy klientów - Typische Probleme der Kunden

 0    92 fiszki    Fiszkoteka
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
Tak, pod warunkiem, że towar nie był używany oraz posiada wszystkie metki.
rozpocznij naukę
Ja, unter der Bedingung, dass ein Artikel ungenutzt ist und alle Etiketten da sind.
Proszę opisać dokładnie wszystkie szczegóły tej awarii.
rozpocznij naukę
Sagen Sie mir bitte alle Details zu diesem Ausfall.
Rozumiem, proszę o jak najszybsze rozpatrzenie mojego zwrotu.
rozpocznij naukę
Ich verstehe, ich bitte Sie um möglichst schnelle Bearbeitung von meiner Rückgabe.
Dzień dobry, z tej strony Adam Nowak. W czym mogę pomóc?
rozpocznij naukę
Nowak, Guten Morgen. Wie kann ich Ihnen helfen?
Wir geben meistens nur einen Nachnamen an.
Proszę zalogować się do swojego konta klienta i wybrać zakładkę "Płatności".
rozpocznij naukę
Melden Sie sich bitte bei Ihrem Kundenkonto an und selektieren Sie den Reiter "Zahlungen".
Oferta cenowa nie zawiera zniżki, o której wspominał Państwa przedstawiciel handlowy.
rozpocznij naukę
Das Angebot enthält keinen von Ihrem Vertriebsmitarbeiter genannten Rabatt.
Kiedy zamówienie będzie widoczne na moim koncie klienta?
rozpocznij naukę
Wann wird die Bestellung auf meinem Kundenkonto sichtbar?
+85 fiszek
Lekcja jest częścią kursu
"Niemiecki w biznesie - obsługa klienta"
(w sumie 302 fiszki)

Wypróbuj kurs za darmo

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.