Pytanie |
Odpowiedź |
pojechałem tam po to aby ponownie zobaczyc szkołę rozpocznij naukę
|
|
the reason I went there was because I wanted to see the school again
|
|
|
poszedłem tam głównie dlatego że nie widziałem moich nauczyciel 5 lat rozpocznij naukę
|
|
I went there mainly because I hadn't seen my teacher for 5 years
|
|
|
Najpierw spotkałam się z aktorem rozpocznij naukę
|
|
First, I met the head teacher
|
|
|
nie zmieniła się zbytnio nauczyciele są wciąż ci sami rozpocznij naukę
|
|
it hasn't changed very much. the teachers are still the same.
|
|
|
prowadzono wiele udoskonalen w budynku szkolnym rozpocznij naukę
|
|
the 've made lots of improvements to the school building
|
|
|
Mariusz jestem doskonałym miejsce do nauki rozpocznij naukę
|
|
I think it's a great place to study
|
|
|
jest teraz dużo lepiej wyposażona rozpocznij naukę
|
|
it's much better equipped now
|
|
|
uważam że jest to doskonałe miejsce do nauki rozpocznij naukę
|
|
I think it's a great place to study
|
|
|
na przykład w każdej klasie znajduje się tablica interaktywna rozpocznij naukę
|
|
for example, there are interactive whiteboards in each classroom
|
|
|
te kwestie można rozważyć na kilka sposobów rozpocznij naukę
|
|
there are several ways of looking at This question
|
|
|
jeden z zalet pójścia do szkoły w wieku 6 lat jest to że daje to równe szanse wszystkim szesciolatkom rozpocznij naukę
|
|
one of the advantages of going to school at the age of six is that it gives equal chances to everyone
|
|
|
z jednej strony to dobry pomysł żeby uczyć dzieci języka angielskiego rozpocznij naukę
|
|
on the one hand it's a good idea to teach children English
|
|
|
z drugiej strony niektóre dzieci nie mają talentu do nauki języków rozpocznij naukę
|
|
on the other hand, some children are not good at learning languages
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
however, there are disadvantages too
|
|
|
nie ma prostego rozwiązania tej kwestii ponieważ każdy uczeń jest inny rozpocznij naukę
|
|
there is no simple solution to this issue because every student is different
|
|
|