Pytanie |
Odpowiedź |
wpadać na pomysł (np. rozwiązania czegoś) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rzywrzeć do czegoś, przylgnąć do czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
puzzle, układanka, rozsypanka rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pełen energii, pokrzepiony, ożywiony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
czerpać (np. przyjemność), odnosić (korzyści, zyski) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rzyzwyczajony do czegoś, nawykły do czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wielbiciel, miłośnik, amator rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obowiązek (nieprzyjemna praca) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pstryknąć, popchnąć (coś palcami) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skrajny, przesadzony, naciągany, wyolbrzymiony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ie dający się odróżnić, nie do odróżnienia, nieodróżnialny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nadmiernie nakładać efekty dźwiękowe rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pierać się, oponować, stawiać opór rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ponownie połączenie, zjednoczenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odwracać, odciągać (np. uwagę) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
długowieczność, długotrwałość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powodować (np. rozruchy), stwarzać (możliwości) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powodować, wywoływać (np. poród) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
unoszący się na wodzie, dryfujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
naprodukować, natworzyć, produkować masowo rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
znikać, gasnąć, rozmywać się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozmyty, niewyraźny, zamazany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rujnować (szanse na coś), niweczyć (czyjeś plany) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skręcać, zmieniać kierunek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ompletny (np. porażka), całkowity (np. szczerość), bezdenny (np. rozpacz) rozpocznij naukę
|
|
complete (e.g. failure), complete (e.g. honesty), bottomless (e.g. despair) utter
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przełomowy, prekursorski, nowatorski rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
martwy (o osobie), wymarły (np. gatunek) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
istotny, odpowiedni, związany z, dotyczący, właściwy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|