Pytanie |
Odpowiedź |
pozostać na stałym poziomie rozpocznij naukę
|
|
stay stable/constant = remain steady
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wahać się, często się zmieniać (o cenie, ilości) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tendencja zwyżkowa, trend rosnący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
osiągnąć szczyt, największy punkt rozpocznij naukę
|
|
reach a peak = reach the highest point
|
|
|
osiągnąć najmniejszy punkt rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gwałtownie spadać, obniżać się (o wartości, cenie) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gwałtownie wzrastać, rosnąć rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzrastać, rosnąć, zwiększać się rozpocznij naukę
|
|
go up = increase, rise, grow, jump
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
growth of = increase, rise
|
|
|
zmniejszać się, maleć, obniżać się rozpocznij naukę
|
|
go down = decrease, drop, decline, fall, shrink
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
decrease of = fall, drop, decline in
|
|
|
powrót, odzyskiwanie, zwrot rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
radykalny (wielki i nagły) rozpocznij naukę
|
|
dramatic (degree of change)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
considerable = significant, substantial (degree of change)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
moderate (degree of change)
|
|
|
łagodny, delikatny; drobny, nieznaczny rozpocznij naukę
|
|
gentle = slight (degree of change)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rapid = swift, quick (degree of speed)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
gradual (degree of speed)
|
|
|
stały, jednostajny, ciągły, regularny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wykres słupkowy, kolumnowy rozpocznij naukę
|
|
bar chart = bar diagram, bar graph (vertical or horizontal); histogram
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
diagram sekwencji działań rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
siatka z kolumnami i rzędami liczb rozpocznij naukę
|
|
grid with columns and rows of numbers
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wizualne sposoby prezentacji danych rozpocznij naukę
|
|
visual ways of presenting data
|
|
|
odnoszący się do czegoś, dotyczący czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zmieniać się (zmienionych)
|
|
|
przeprowadzać sondaż, ankietę, obserwować; ankieta, badanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oś x, y / pionowa, pozioma rozpocznij naukę
|
|
x, y axis / vertical, horizontal axis
|
|
|
The totals are listed on _ axis. rozpocznij naukę
|
|
łączna liczba jest umieszczona na _ osi.
|
|
|
sąsiadujące, przylegające punkty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
graficzny, obrazowy, drastyczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podwójny wzrost /zmniejszyć o połowę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzrastać gwałtownie do ogromnej liczby rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
doceniać, być wdzięcznym za coś / pomniejszać wartość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przekroczyć, przewyższyć / spaść poniżej rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Można to wytłumaczyć faktem, że rozpocznij naukę
|
|
This can be explained by the fact that
|
|
|