Pytanie |
Odpowiedź |
czy chciałbyś wiedzieć...? rozpocznij naukę
|
|
would you like to know...?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
how much would it be worth to...?
|
|
|
ktoś kiedyś powiedział... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jestem tu dziś rano, aby przedstawić Pingmana,... rozpocznij naukę
|
|
I'm here this morning to present the Pingman,...
|
|
|
moim celem dzisiaj jest... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
celem tego spotkania jest... rozpocznij naukę
|
|
the goal of this meeting is...
|
|
|
nie krępuj się mi przeszkodzić. rozpocznij naukę
|
|
feel free to interrupt me.
|
|
|
podzieliłem moją prezentację na trzy części. rozpocznij naukę
|
|
i've divided my presentation into three sections.
|
|
|
przede wszystkim zamierzam... rozpocznij naukę
|
|
first of all, i'm going to...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
after that, i'll be talking about...
|
|
|
na koniec chciałbym przedstawić... rozpocznij naukę
|
|
finally, i'd like to present...
|
|
|
na końcu odpowiem na wszelkie pytania rozpocznij naukę
|
|
i'll take any questions at the end.
|
|
|
chciałbym zakończyć prezentację i przejść do... rozpocznij naukę
|
|
i'd like to wrap up the presentation and move on to...
|
|
|
po pierwsze, wyjaśniłem... rozpocznij naukę
|
|
firstl, I explained way...
|
|
|
po drugie przedstawiłem różne specyfikacje... rozpocznij naukę
|
|
secondly i presented the different specifications...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
last, but not least, I have given you...
|
|
|
to są powody, dla których proszę Cię o... rozpocznij naukę
|
|
these are the reasons why I am asking you to...
|
|
|
Dziękuję bardzo za uwagę. rozpocznij naukę
|
|
thank you very much for your attention.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jeśli masz jakieś pytania, dołożę wszelkich starań, aby na nie odpowiedzieć. rozpocznij naukę
|
|
it you have any questions, i'll do my best to answer them.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
porządek obrad / spotkania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|