Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
szukanie, plądrowanie; zbieractwo rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
moment, w którym większość kupujących jest zadowolona z oferowanych im towarów i jakakolwiek zmiana tych towarów jest niepożądana rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieumyślnie, przez nieuwagę, niechcący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trójbarwny; odnoszący się do normalnego widzenia kolorów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wgryźć się w coś; zmniejszyć coś cennego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nasycanie dwutlenkiem węgla rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
hiszpańskie wino musujące rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uprzejmość, grzeczność, łagodność rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trójdzielny; odnoszący się do nerwu trójdzielnego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wstępnie, niezobowiązująco, niepewnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opinia, zdania; sentyment rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sygnał, znak; kij bilardowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pierwsza strona wiadomości rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nieograniczony, bez ograniczeń rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
motywator, czynnik pobudzający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dotykowy, odnoszący się do zmysłu dotyku rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kolejny, dalszy, późniejszy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
akcentować, podkreślać; kłaść nacisk na coś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jak można było się spodziewać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zlekceważyć, nie brać pod uwagę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przeżuwać, żuć, pałaszować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zupełnie, całkiem, razem, w sumie, ogólnie rzecz biorąc rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rezygnować, wycofywać się, hamować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tymczasowy, doraźny; okres przejściowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozciąganie się, znajdowanie się po obu stronach granicy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozwijający się, rosnący w szybkim tempie; kiełkujący, wypuszczający pędy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
instruktaż, sprawozdanie, raport rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sedno sprawy, ogólny rozrachunek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konsystencja kremu, śmietany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obłożony, powlekany, pokryty czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
donośność, głośność, hałaśliwość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kruszący się, kruchy, sypki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wywiązać się, wynikać, następować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
percepcyjny, postrzeżeniowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dotkliwie, nieznośnie, ostro rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wartościowość, wartościowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zaprzeczenie, obalenie jakiejś teorii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozszerzyć się, zaokrąglić się (np. rzeka) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jadalność, przydatność do spożycia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bonito (rodzaj drapieżnej ryby) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|