Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
Produkt to coś, co zostało wyprodukowane w fabryce. Marka to coś, co kupuje klient.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
To droga produktu od producenta do konsumenta.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Skakanie z jednej stacji telewizyjnej na drugą.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Korzystanie z kilku ekranów jednocześnie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Proces polegający na przekształceniu istniejących możliwości w nowe idee i wprowadzenie ich do praktycznego zastosowania.
|
|
|
7 cząstek przyciągania Hatalskiej? rozpocznij naukę
|
|
Zaangażowanie, Bliskość, Użyteczność, Emocje, Kontekst, Czas, Zakończenie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ludzie kreatywni generują pomysły. Innowatorzy wprowadzają je do praktyki.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Empatyzacja, Definiowanie Problemu, Generowanie Pomysłów, Budowanie Prototypów, Testowanie.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jeśli firma posiada wiedzę o kliencie i postanawia dostosowac swoje produkty, dystrybucje czy marketing do indywidualnych potrzeb klienta
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
W rece konsumenta oddawana jest kluczowa decyzja. Dawana jest do wyboru lista parametrow, z ktorych moze dokonac wyboru
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Osoba z szeroką wiedza o produktach i uslugach ulubionej marki. Zarabia poeniadze gdy je wydaje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Mozna zadac mu pytania i uzyskac odpowiedzi od wirtualnego awatara
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Forma eRzecznika marki wsparta stalym monitoringiem sieci. Zaklada jawna komunikacje na forach prowadzona przez oficjalnego przedstawiciela marki.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Obserwuje docelowe grupy i wylapuje wzorce ich zachowan, czy wyborow. Znajduja dla firm trendsetterow i influencerow.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|