Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
Rozbudowane dzialania i kampanie, ktore zakladaja badanie konsumentow-liderow opinii.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Celem jest zaangazowanie odbiorcow, stymulowanie ich aktywnosci i w efekcie zainteresowanie produktem. Marketing przuchodzacy-skupia sie na dzialaniach majacych na celu bycie odnalezionym przez klientow. Odbiorca sam wyraza na niego zgode.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Marketing wychodzacy. Koncentruje sie na poszukiwaniu klientow oraz budowanie swiadomosci marki poprzez reklame i promocje.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Klient informacji o produkcie szuka w internecie, kupuje w sklepie stacjonarnym.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Klient informacji o produkcie szuka stacjonarnie, kupuje Online.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Male emitety sygnalu Bluetooth
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Rozpoznawanie emocji poprzez algorytmy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ogromny lęk przed utrata waznej informacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ogladanie kilku odcinkow serialu pod rzad.
|
|
|
Co wplywa na ogladalnosc na plus? rozpocznij naukę
|
|
Bezrobocie, zla pogoda, komfortowa TV, niezwykle wydarzenia
|
|
|
Co wplywa na brak ogladalnosci? rozpocznij naukę
|
|
Szybki tryb zycia, ladna pogoda, Internet, inne formy spedzania czasu wolnego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zakup pozycji F, S, P, L w celu zwiekszenia zapamietania spotu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Emisja dwocg spotow w jednym bloku reklamowym, zazwyczaj poczatek i koniec, w celu zwiekszenia zainteresowania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Emitowanie tej samej reklamy na roznych antenach o tej samej godzinie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Emitowanie tej samej reklamy w kolejnych(np2)nastepujacych po sobie blokach
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zaintegrowanie 3 sek. oznaczenia bloku reklamowego z przekazem reklamodawcy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Emisja bloku z 1 reklama wraz ze specjalna zapowiedzia rozdzielajaca program i blok reklamowy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Niekomercyjny przekaz dla publicznosci, zazeyczaj w celach edukacyjnych
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Emitowanie krotkich spotow-10 sekund lub mniej-dla zwiekszenia czestotliwosci
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Pasek z przesuwajacym sie tekstem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
reklama w „ramce” wyodrebniajacej ja w programu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Przekaz nie od nadawcy, nadawany za oplata
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Pokazanie produktu/uslugi w trakcie programu, ukazywanie zastosowania produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Specjalne programy w oprawie Klienta mowiace o tematyce zwiazanej z produktem; nadawane cyklicznie i platnie np Kuchnia Lidla
|
|
|
Strategia oparta na EMOCJACH? rozpocznij naukę
|
|
Podkresla emocjonalny przekaz, odwoluje sie do wartosci marki, np P&G
|
|
|