TYPOLOGIE DIAGNOZ

 0    13 fiszek    malgorzataswierczynska123
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
opisowa
rozpocznij naukę
ocena funkcjonowania jednostki/gr społecznej; ze wzgl na cel
klasyfikacyjna
rozpocznij naukę
porządkowanie, selekcja; ze wzgl na cel
funkcjonalna
rozpocznij naukę
wyjaśnia zjawisko i problemy; ze wzgl na cel
przyczynowa (genetyczna, etiologiczna)
rozpocznij naukę
jakie są źródła danego stanu rzeczy; ze wzgl na cel
selekcyjna
rozpocznij naukę
podział jednostek względem posiadanych przez nie cech; ze wzgl na cel
terapeutyczna
rozpocznij naukę
pozwala podjąć pacjentowi działania poprawiające jego dobrostan; ze wzgl na cel
osobnicza/jednostkowa
rozpocznij naukę
koncentruje się na jednostce; ze wzgl na podmiot
grupy
rozpocznij naukę
opis i wyjaśnienie mechanizmu funkcjonowania grupy jako całości; ze wzgl na podmiot
środowiskowa/układów społecznych
rozpocznij naukę
ze wzgl na podmiot
pełna
rozpocznij naukę
wieloaspektowa, wielowymiarowa, dokładny opis, trudno ją zrobić; ze wzgl na zakres diagnozy
ogólna
rozpocznij naukę
ze wzgl na zakres diagnozy
cząstkowa/szczegółowa
rozpocznij naukę
dotycząca mniejszego zagadnienia np. kompetencji rodzicielskich; ze wzgl na zakres diagnozy
różnicowa
rozpocznij naukę
= różnicowa

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.