FUNKCJE/ZADANIA DIAGNOZY

 0    7 fiszek    malgorzataswierczynska123
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
opisowa
rozpocznij naukę
odpowiada na pytanie jaki jest stan badanej rzeczywistości; co jest i jakie jest
eksplanacyjna
rozpocznij naukę
wyjaśnia co jest i dlaczego
ewaluacyjna
rozpocznij naukę
dzięki niej wiemy jak jest, a jak być powinno
utylitarno-optymalizująca
rozpocznij naukę
wskazuje w jaki sposób osiągnąć zmiany oraz jakie to zmiany mają być
weryfikacyjna
rozpocznij naukę
dzięki niej dowiemy się, czy podjęte działania były trafne/odpowiednio dobrane
prognostyczna
rozpocznij naukę
dzięki zgromadzonej wiedzy w procesie diagnozowania możemy przewidywać jak dany stan rzeczy będzie się rozwijał
ekspresyjno-terapeutyczny
rozpocznij naukę
mocno związana z relacyjnym charakterem diagnozy, mocno koncentruje się na kontakcie diagnostycznym + pokazuje jak jakość kontaktu wpływa na proces ujawniania się osoby

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.