rozpocznij naukę
|
|
Odtwarza rzeczywistość stara się uchwycić i cechy oddać szczegóły
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Obraz literacki powstają z rozpadu rzeczywistości tworzonej na nową wprowadzonej w nowe układy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Określenia zawsze odnosząc się do tego samego zjawiska
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Dwie zupełnie losowe rzeczy opisują co dosłownie znaczy coś zupełnie innego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Zestawienie słowne w którym zamiast nazwy jakiegoś przedmiotu zjawiska występuje nazwa innego obiektu i zostaje w realnym związku z tym czyli np. prosić o rękę
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Np. czytać czyli zabieramy jakiś związek jakieś słowo bo przecież tak naprawdę czytamy książkę autorstwa Hamleta a nie jego doslownie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Omówienie jakiegoś słowa większą ilością wyrazu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Czyli jak u jebie kawałek zdania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Wielokrotne umieszczenie w tekście określonego elementu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Powtórzenie określonej struktury weryfikacyjny składniowej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Powtórzenie określonych słów na początku na końcu zdanua
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Bezpośredni zwrot do osoby, pojęcia, przedmiotu stosowany w literaturze
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
T Z dwoma sprzecznymi czło nami np. miłość boli ale milosc nie boli
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Kształcenie gramatycznej budowy zdania na kształt mowę potocznej
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Element pochodzące z innego języka
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Element pochodzę języka Potocznego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Przeróbka polega na przekształceniu i rozwinięciu danego tekstu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Powtarzanie tych samych elementów powoduje mizacja tekstu
|
|
|