Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oceniać, poddawać ocenie, wyceniać, oszacowywać, określać (np. wartość czegoś) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
najpierw, przedtem, uprzednio, zawczasu, z góry, z wyprzedzeniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
krótki okres trwania czegoś (rozpoczęty gwałtownie) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
żeby dotrzeć do; aby dotrzeć do rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
innymi słowy; inaczej mówiąc rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
możliwy do wdrożenia, wykonalny, możliwy do wydania (w Scrum) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bez względu na coś, niezależnie od czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
próbka nowego produktu, która ma na celu sprawdzenie, jaki będzie odbiór tego towaru przez potencjalnych nabywców rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w sumie, ogólnie, ogólnie biorąc rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dzielić, podzielić, rozdzielić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzmocnienie, ugruntowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozłożyć coś na części, wyłożyć coś (tak, żeby było bardziej zrozumiałe) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
programista, który jest w stanie samodzielnie zbudować aplikację czy stronę internetową od początku do końca rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zdobycie, nabywanie (np. wiedzy, umiejętności) nabytek, zakup (zakupiony przedmi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prawdopodobny, wiarygodny, przekonujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pozornie słuszny, stwarzający pozory wiarygodności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zgodnie z tym, z tego powodu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiednio do okoliczności, stosownie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konsekwentnie (względem czegoś), w wyniku (czegoś) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyraźny, wyraźnie widoczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stopniowo, powoli, sukcesywnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wiedza lub umiejętność specjalistyczna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bufor, ochrona, zabezpieczenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
łagodzić (np. złe skutki czegoś) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ochronić, ochraniać, chronić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
napięcie (napięta atmosfera) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
różnica potrzeb (np. między klientami a firmami) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
upływać, wygasać, tracić ważność (np. o licencji), przekraczać termin rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
akceptacja, poparcie, zgoda rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
własność (jako fakt bycia właścicielem czegoś) How can you control the ownership rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wciągający, przykuwający uwagę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|