Pytanie |
Odpowiedź |
przyjęcie np. wyzwania, uścisk, objęcia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
get to know somebody better, succeed in creating rapport with others rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dotrzymać terminu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
take your time, don't rush
|
|
|
ruszać się, ruszać 4 litery, pośpieszyć się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
it was made clear to me that
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
I wouldn't go so far as to say
|
|
|
there are more advantages than disadvantages rozpocznij naukę
|
|
the pros definitely outweigh the cons
|
|
|
expressing doubt, uncertainty nie jestem w 100% przekonany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
an extensive action of supplying necessity szeroko rozpowszechnione świadczenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to deploy influence in project, an action, a task etc przyczyniać się znacząco rozpocznij naukę
|
|
contribute signifiicantly
|
|
|
to be not able to imagine life without certain thing rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozproszony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
when one considers the disadvantages of something wady, minusy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stworzyć bliski kontakt, relacje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konkurencja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
monotonny, żmudny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
deal with and gain understanding of input you receive przetwarzać informacje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
obligated to take responsibility a task, an actions, for subordinate odpowiedzialny za rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podwładny (w organizacji) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to get rid of something or someone who is not needed wyrzucać, pozbywać się, odrzucić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sameone who has ability to complete the certein action upoważniony do rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to pociąga za sobą rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
to accept a member, or to understand or accept an idea or a piece of information przyjąć kogoś, akceptować, uwzględniać, brać pod uwagę rozpocznij naukę
|
|
to accept a member, or to understand or accept an idea or a piece of information
|
|
|