Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
oznacza jego formę fizyczną, cechy i właściwości przyczyniające się do zaspokojenia podstaeowej potrzeby
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
jest przekształceniiem rdzenia w typową wersję produktu; składa się na nią wszystko co jest niezbędne do jego prawodłowego funkcjonowania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dodatkową ofertę (korzyść) w przypadku samochodu może to być system GPS
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to zepsuł działań związanych z dostosowaniem produktu do obecnych i przyszłych potrzeb i wymagań odbiorców
|
|
|
kształtowanie funkcji produktu rozpocznij naukę
|
|
polega na określeniu cech przyszłego produktu jego cech fizycznych, jakości, obietnicy jaką niesie marka
|
|
|
opakowanie oraz zakres gwarancji i usług sprzedażowych - rozpocznij naukę
|
|
cechy te wpływają na postrzeganie przez nabywcę jego użyteczności
|
|
|
krztałtowanie struktury asortymentowej firmy, rozpocznij naukę
|
|
czyli szerokość i głębokość asortymentu
|
|
|
planowanie cyklu życia produktu rozpocznij naukę
|
|
działania związane z wprowadzeniem nowego produktu na rynek monitorowanie kolejnych faz życia produktu doskonalenie kolejnych produktów
|
|
|
kreowanie nowych potrzeb i produktów mogących je zaspokoić rozpocznij naukę
|
|
wpływa to z postępów technologicznych i zmian w stylu życia
|
|
|
strategia pełnego asortymentu rozpocznij naukę
|
|
polega na oferowaniu nabywcom pełnego zestawu produktów z kompletnym wyposażeniem
|
|
|
strategia ograniczonego asortymentu rozpocznij naukę
|
|
polega na ofiarowaniu produktów które są przeznaczone tylko dla określonego sygmentu lub tylko dla wybranego kanału dystrybucyjnego
|
|
|
strategia rozszerzania linii produktów rozpocznij naukę
|
|
dotyczy tych przedsiębiorstw których linia produktów była ograniczona
|
|
|
strategia uzupełniania linii produktów rozpocznij naukę
|
|
polega na wprowadzeniu produktów które uzupełniają dotychczasowe braki w ofercie przedsiębiorstwa
|
|
|
strategia oczyszczania linii produktów rozpocznij naukę
|
|
polega na ograniczeniu dotychczasowej oferty i rezygnacji z produktow5, które już nie przynoszą zysków
|
|
|
strategia utrzymania konkurencyjności rozpocznij naukę
|
|
produkt oferowany przez daną firmę ma dorównywać lub być lepszy od innych firm
|
|
|