Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
samolot, taksówka, pociąg
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Ja/ ty/my/oni/one grają w tenisa
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Art, Computer studies, English rozpocznij naukę
|
|
Sztuka, informatyka, język angielski
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Historia, matematyka, muzyka
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jak segregowac zdania policzalne An apple, There are some apples, There aren't any apples, How many apples are there?, There are ten apples rozpocznij naukę
|
|
jak segregowac zdania policzalne Jabłko, Tu jest kilka jabłek, tu nie ma jabłek, ile jest tutaj jabłek?, tutaj jest 10 jabłek
|
|
|
Jak segregowac zdania nie policzalne Sugar, There is some sugar, There isn't any sugar, Is there any sugar?, How much sugar is there?. There are two packets af sugar rozpocznij naukę
|
|
Jak segregowac zdanie nie policzalne cukier, tutaj jest trochę cukru, tutaj nie ma cukru, Czy jest tu jakiś cukier?, Ile jest tutaj cukru?, są dwie paczki cukru
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
NOT: Like, love, hate, know, need, understand, want rozpocznij naukę
|
|
NIE: Lubić, kochać, nienawidzić, wiedzieć, potrzebować, rozumieć, chcieć
|
|
|
every day, every week, on fridays, on weekdays, at the weekend, always itd rozpocznij naukę
|
|
w każdy dzień, w każdy tydzień, w piątki, w dni robocze, w weekend, zawsze itd.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stopniowanie przymiotników small- smaller-The smallEST, nice- nicer-the nicest, big- biggest- the biggest, busy- busier- the busiest rozpocznij naukę
|
|
stopniowanie przymiotników boring- more boring- the most boring
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wybrać się na wycieczkę łodzią
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wybrać się na jednodniową wycieczkę
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wybrać się na wycieczkę z przewodnikiem
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Can you bring me my phone, please? rozpocznij naukę
|
|
Czy możesz mi przynieść mój telefon?
|
|
|
Could you give me the key to my room rozpocznij naukę
|
|
Czy mógłbyś mi dać klucz do mojego pokoju
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Yes, no problem/ Yes, of course rozpocznij naukę
|
|
Tak, nie ma problemu / Tak, oczywiście
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Przepraszam, ja / ty nie możesz.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Nie teraz, przepraszam. jestem zajęty
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|