Pytanie |
Odpowiedź |
In the present age, whether rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
whereas many others argue that rozpocznij naukę
|
|
podczas gdy wielu innych tak twierdzi
|
|
|
Personally, I am in favour of the latter view. rozpocznij naukę
|
|
Osobiście opowiadam się za tym drugim poglądem.
|
|
|
There has been much discussion revolving around the issue of whether rozpocznij naukę
|
|
Odbyło się wiele dyskusji wokół kwestii, czy
|
|
|
In this essay, I will explain why rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju wyjaśnię dlaczego
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
These days, public debate has been going on over whether rozpocznij naukę
|
|
Obecnie toczy się publiczna debata na temat tego, czy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
for the following reasons. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
However, I disagree with this idea. rozpocznij naukę
|
|
Jednak nie zgadzam się z tym pomysłem.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
W dzisiejszym społeczeństwie
|
|
|
face the issue of whether rozpocznij naukę
|
|
zmierzyć się z pytaniem, czy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
is a frequent topic of discussion. rozpocznij naukę
|
|
jest częstym tematem dyskusji.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
whether sth or sth has aroused a debate. rozpocznij naukę
|
|
czy coś lub coś wywołało dyskusję.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Z mojego punktu widzenia,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
are best characterised by rozpocznij naukę
|
|
najlepiej charakteryzują się
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Currently, there is a debate about whether rozpocznij naukę
|
|
Obecnie toczy się debata, czy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
As far as I am concerned, rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
People are having a hard time reaching consensus on rozpocznij naukę
|
|
Ludziom trudno jest dojść do porozumienia w sprawie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
But in the meantime, whether rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
has become a highly debatable issue. rozpocznij naukę
|
|
stała się wysoce dyskusyjną kwestią.
|
|
|
Speaking for myself, I think rozpocznij naukę
|
|
Myślę, że mówię za siebie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Public concern has arisen about whether rozpocznij naukę
|
|
Pojawiły się obawy społeczne, czy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Concerning the issue of whether rozpocznij naukę
|
|
Jeśli chodzi o kwestię, czy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
due to the following reasons. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
is advancing at an amazing speed in present-day society. rozpocznij naukę
|
|
rozwija się w niesamowitym tempie w dzisiejszym społeczeństwie.
|
|
|
But when it comes to whether rozpocznij naukę
|
|
Ale jeśli chodzi o to, czy
|
|
|
people hold conflicting views. rozpocznij naukę
|
|
ludzie mają sprzeczne poglądy.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Z mojej własnej perspektywy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Right now people are divided over whether sth or not. rozpocznij naukę
|
|
W tej chwili ludzie są podzieleni co do tego, czy coś jest, czy nie.
|
|
|
Personally, I strongly believe that rozpocznij naukę
|
|
Osobiście mocno w to wierzę
|
|
|
In the contemporary world, it is a common belief that rozpocznij naukę
|
|
We współczesnym świecie jest to powszechne przekonanie
|
|
|
I find this view unconvincing rozpocznij naukę
|
|
Uważam, że ten pogląd nie jest przekonujący
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
In this essay, I will analyse some relevant problems and suggest some solutions as well. rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju przeanalizuję kilka istotnych problemów i zasugeruję kilka rozwiązań.
|
|
|
In this essay, I intend to explore sth and offer some effective solutions as well. rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju zamierzam coś zgłębić i zaproponować kilka skutecznych rozwiązań.
|
|
|
In this essay, reasons for this phenomenon will be analysed and relevant solutions will be provided as well. rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju zostaną przeanalizowane przyczyny tego zjawiska oraz przedstawione zostaną odpowiednie rozwiązania.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
In this essay, I would like to identify rozpocznij naukę
|
|
W tym eseju chciałbym zidentyfikować
|
|
|
propose some corresponding solutions. rozpocznij naukę
|
|
zaproponować odpowiednie rozwiązania.
|
|
|