Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Uważam, że... (wariant mocniejszy) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Ważnym argumentem jest, że... rozpocznij naukę
|
|
Et viktig argument er at...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jeg vil understreke at...
|
|
|
Po pierwsze...,/ po drugie... /po trzecie rozpocznij naukę
|
|
For det første, for det andre, for det tredje
|
|
|
Z jednej strony/Z drugiej strony rozpocznij naukę
|
|
På den ene side/ På den annen side
|
|
|
Ważne by zwrócić uwagę na... rozpocznij naukę
|
|
Det er viktig å legge vekt på...
|
|
|
Doświadczenie pokazuje, że... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jeśli porównamy..., widzimy że... rozpocznij naukę
|
|
Hvis vi sammenligner ..., ser vi at...
|
|
|
Niektórzy twierdzą, że... ale ja chcę zwrócić uwagę na... rozpocznij naukę
|
|
Noen hevder at... men jeg vil peke på...
|
|
|
Korzyścią/wadą tego jest... rozpocznij naukę
|
|
Fordelen / ulempen med dette er...
|
|
|
Z mojego punktu widzenia...(1) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Z mojego punktu widzenia... (2) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Gdybym mógł/mogła zdecydować... rozpocznij naukę
|
|
Hvis jeg hadde fått bestemme...
|
|
|
Gdyby to zależało ode mnie... rozpocznij naukę
|
|
Hvis det hadde vært opp til meg...
|
|
|
Przesadą jest twierdzenie, że... rozpocznij naukę
|
|
Det er en overdrivelse å si at...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Jeg støtter påstanden om det...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|