Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to congregate for/to gather
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to ommit from/to miss out
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uczestniczyć/ być obecnym rozpocznij naukę
|
|
to attend/to be present at
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oznaczać/utożsamiać, identyfikować rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wejść, wspiąć się / zejść rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
speek to much uncomfortable things rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zestawić ze sobą, zawierać, obejmować, mieścić w sobie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zrobić porównanie, porównać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być rekwizytem, marionetką rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nierównowaga/dysproporcja między rozpocznij naukę
|
|
inbalance/disparity between
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
stosować, mieć zastosowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
podstawowa, główna przyczyna, źródło problemu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
popisywać się, obnosić się z czymś, afiszować się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|