Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
this order covers period of 3 months and hence up to seven sprints can be done
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Żaden z nich nie istnieje w próżni rozpocznij naukę
|
|
None of them exist in a vacuum
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Agile principals are sometimes followed rigidly by the teams that practice them
|
|
|
konsekwentnie (cały czas) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powstrzymuje się od... na korzyść rozpocznij naukę
|
|
refrains from... in favor of DAD refrains from "best practices" in favor of strategies for maximizing benefits.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
but as the team matures and gets more experienced it should pick the lifecycle type for itself.
|
|
|
argumenty za i argumenty przeciw rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
DAD outlines five common primary roles that manifest in agile teams and organizations of all scales. They are:
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
It is important to note that by no means are these roles fixed.
|
|
|
zająć (jakieś stanowisko) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
próg, granica, początek, pułap, wartość graniczna, próg punktowy, przełom rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zarzut, sprzeciw, zastrzeżenie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wynikający z umowy kontraktu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niesprecyzowany, nieokreślony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zagęszczanie np w mieście zabudowan rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wskaźnik migracji klientów rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oddział, jednostka zależna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powiększenie, zwiększanie się, wzrost rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pojawiające się, napotkane rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wykonać, świadczyć usługi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niezależnie / nie mając baczenia od rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
złośliwy np wirus na kompie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pracowitość, gorliwość, staranność rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Commercial-Off-The-Shelf cots
|
|
|
odpowiedni, istotny, użyteczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzialność prawna/zobowiązanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w celu uniknięcia watpliwosci rozpocznij naukę
|
|
For the avoidance of doubt
|
|
|
naruszenie, pogwałcenie, przekroczenie (np. przepisów prawa, odgórnych wytycznych)+ czasownik rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bezzwłocznie, natychmiast rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bezzwłocznie, natychmiast rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nabycie, przejęcie np firm rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
prawdopodobnie, możliwe, zapewne rozpocznij naukę
|
|
change management is arguably the hardest...
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
hamowanie (postępu), zatrzymywanie, blokowanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwiększyć się, podwyższać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|