marketiny

 0    15 fiszek    guest2588203
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
promocja
rozpocznij naukę
To informowanie o produkcie lub firmie oraz przekonanie nabywcy do zakupu
narzędzia promocii
rozpocznij naukę
*reklama * sprzedaż osobista, promocja sprzedaży, public relations, sponsoring
reklama
rozpocznij naukę
każda płatna forma nieosobowego przekazu/przedstawiania i pobierania towarów, usług lub idei określonego nadawcy.
sprzedaz osobista
rozpocznij naukę
prezentowanie oferty firmy w toku bezpośredniej rozmowy sprzedawcy z potencjalnym nabywca (ten kto chce kupić i ma na to pieniądze) w celu doprowadzenia do zawarcia tranzakxji
promocja sprzedaży
rozpocznij naukę
zespół srodkow mających na celu podwyższenie atrakcyjności produktu poprzez dodanie zachet materialnych (kup dwa trzeci masz gratis)
sponsoring-
rozpocznij naukę
sponsor ro osoba/ firma która przekazuje sponsorowanemu wsparcie finansowe lub rzeczowe w zamian za eksponowanie znaku towarowego lub nazwy firmy
funkcje promocji
rozpocznij naukę
*informacyjna * wspierania sprzedaży- nakłaniającą i przypominająca *edukacyjna * konkurencyjna
informacyjna
rozpocznij naukę
przekazuje wiadomości o produkcie, cenie w miejscu sprzedaży
naklaniajaca
rozpocznij naukę
naklanienie nabywcy i skłonienie go do określonego zachowania, postępowania (kupic)
pprzpominajaca
rozpocznij naukę
kształtowanie lojalności wobec marki i skierowana do maruderów
edukacyjna
rozpocznij naukę
oprócz elementów promocji, uczy, naucza
konkurencyjna
rozpocznij naukę
rywalizacja o klienta poprzez konkurencję pozacenową
warianty strategi promocji
rozpocznij naukę
push, pull
push(pchac)
rozpocznij naukę
polega na oddzialowywaniu przez producenta środkami promocji na uczestników kanału dystrybucji (wypchanie produktu od producenta do klientów przez np hurtowników albo detalistów) (oddziaływanie na pośrednika)
pull (ciagnac)
rozpocznij naukę
polega na oddziaływaniu środkami promocji na ostatecznego nabywce (przez promocje przyciąganie klienta do zakupu)

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.