Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wywołanie, wydobycie, ujawnienie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rezultaty (termin zarządzania projektem) rozpocznij naukę
|
|
deliverables (project management term)
|
|
|
wystarczająco, dostatecznie dużo rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dotyczyć kogoś, mieć zastosowanie do czegoś rozpocznij naukę
|
|
to be applicable to sb/sth
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rodzajowy, gatunkowy, bez znaku handlowego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zasadniczy, ukryty, fundamentalny, bazowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wynagrodzenie, namysł, rozwaga, troska, czynnik, opłata rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zatrudniać, wykorzystywać, używać (use) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpowszechniony, powszechny, dominujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
konceptualny, pojęciowy, dotyczący koncepcji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
struktura, szkielet, kontekst, model (w teorii naukowej) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
koncepcja, pojęcie, idea, myśl rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zamierzony, umyślny, celowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozważać, rozpatrywać, brać pod uwagę rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
erodować coś, podważać coś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wzmacniać, zwiększać, poprawiać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
korzyść, zaleta, przewaga rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
materialny, widoczny, namacalny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oszacować, oceniać, wyceniać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przymus, ograniczenie, względy, powściągliwość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
instancja, przykład, przypadek rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
paradygmat, model, ucieleleśnienie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wywoływać, podpowiadać, natychmiastowy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
paragraf, klauzula, zdanie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
właściwie, faktycznie, w rzeczywistości rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być odpowiedzialnym za coś rozpocznij naukę
|
|
to be accountable for sth
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
objectives, targets, goals, aims
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zarządzać w zgodności, w dostosowaniu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|