Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
złożony system różnych elementów wykorzystywanych przez człowieka do reagowania w określonej sytaucji
|
|
|
Postawę charakteryzują cechy rozpocznij naukę
|
|
rodzaj postawy, treść postawy, zakres postawy, siła, trwałość, złożoność
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nieustanne poszukiwanie rozwiązań i pracę nad sposobami reagowania na to co dzieje się dookoła
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
1 określenie celu 2 planowanie zmiany 3 podjęcie próby 4 informacja zwrotna 5 zweryfikowanie planu 6 wdrożenie zmian 7 sukces 8 wnioskowanie na przyszłość
|
|
|
6 kroków rozwiązywania problemów rozpocznij naukę
|
|
1 zaakceptuj problem 2 znajdź możliwe rozwiązanie 3 dokonaj oceny 4 wybierz rozwiązanie i dokonaj realizacji 5 działaj 6 zweryfikuj działania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
uporządkowany zbiór tego, co jest dla nas w życiu najważniejsze
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wpływa na nasze przekonania. jest to określona porcja wiarygodnych informacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
decyduje o sposobie reagowania w komunikacji z innymi ludźmi
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wiadomość, której poznanie lub ujawnienie jest zakazne przez prawo
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
emocje, wiedza, zachowanie
|
|
|
tajemnycy przedsiębiorstwa podlagają rozpocznij naukę
|
|
1 techniczne i technologiczne 2 wartość gospodarcza 3 funkcjonowanie przedsiębiorstwa i jego oraganizacja
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
treść, zakres, siła, trwałość, złożoność, rodzaj
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przygotowanie, nie krytykujemy wypowiedzi, każdy pomysł się liczy, szalone pomysły są dobre, burza mózgów
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
czas, miejsce, narzędzia, efekt
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ciekawość, dośwadczenie, rozwój zmysłów, sprawność, współzależność, równowaga - serce- rozum, różnorodność interpretacji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
zdolność do tworzenia nowych pomysłów
|
|
|
rodzaje problemów, sytuacje deprywacji rozpocznij naukę
|
|
zakłocenia dotyczą postawowoych elementów funkcjonowania człowieka
|
|
|
rodzaje problemów, sytuacje przeciążnia rozpocznij naukę
|
|
pewne trudności, które nie powodują odczucia,że nie damy rady
|
|
|
rodzaje problemów, sytacje zagrożenia rozpocznij naukę
|
|
ryzyko utraty wartości najwyżej cenionych
|
|
|
rodzaje problemów, konflikt destrukcyjny rozpocznij naukę
|
|
niszczy relacje, agresywne zachowania uczestników
|
|
|
rodzaje problemów, konflikt konstruktywny rozpocznij naukę
|
|
odkrywa oblicze relacji, oczyszcza atmosfere
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
walka co najmniej dwóch stron mających różne cele
|
|
|
orientacja na modelowanie rozpocznij naukę
|
|
zakłada zmianę postawy na podstawie opłacalności
|
|
|
orientacja na uczenie się rozpocznij naukę
|
|
obejmuje opieranie się wiedzy i doświadczenia. nowe informacje mogą wpłynąć na postawę
|
|
|
orientacja na spostrzeganie rozpocznij naukę
|
|
zmiana postawy poprzez postrzeganie przez inne osoby
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
polega na przypisywaniu sobie określonej postawy
|
|
|
orientacja kombinatoryczna rozpocznij naukę
|
|
porównanie przekonańi pozyskiwanie nowych informacji
|
|
|
orientacja na autoperswazje rozpocznij naukę
|
|
zmiany osoby, która wierzy w samodzielne efekty
|
|
|