Pytanie |
Odpowiedź |
mieć wpływ na, oddziaływać na rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powstawać, pojawiać się, być wynikiem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zdolność, wydajność, możliwość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
alarmujący, niepokojący, przygnębiajacy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
umożliwiać, stwarzać odpowiednie warunki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powiększać, rozszerzać, rozwijać się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
błędne przekonanie, niewłaściwe zrozumienie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przeważający, rozpowszechniony rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pszestronny, przestrzenny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nadrzędny, wyższy rangą, lepszy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|