gospodarka

 0    15 fiszek    guest2693270
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
strategie promocyjne
rozpocznij naukę
Push i Pull
Push- intensywna dystrybucja ma za zadanie skłonić uczestników do promowania oferty i do sprzedawania produktów i usług. następuje to przez pośrednika. Pull- Jest to sprzedaż bezpośrednia do konsumenta
funkcje promocji:
rozpocznij naukę
informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna
Funkcje ceny
rozpocznij naukę
agregacyjna, symulacyjna, informacyjna, redystrybucyjna
promocja sprzedaży
rozpocznij naukę
są to działania mające na celu stworzenie nadzwyczajnych dodatkowych i krótkotrwałych bodźców zwiększających atrakcyjność produktu
cele i funkcje promocji
rozpocznij naukę
wożenie przywiązania klientów Do marki, skuszenie detalistów do zakupu na zapas
formy sprzedaży i promocji
rozpocznij naukę
strategia przyciągania, strategia przepychania
marketing
rozpocznij naukę
promowanie produktów, usług jedna z form reklamy mająca na celu zachęcenie do zakupu
wpływ marketingu na dystrybucję
rozpocznij naukę
szybka dostawa, dystrybucja Plus usługa, darmowa dostawa, warunki transportu, możliwości odbioru w punkcie, niezawodność dostawy
negocjacje
rozpocznij naukę
co rozmowy w których osoby poprzez argumenty Próbują znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie
formy sprzedaży
rozpocznij naukę
bezpośrednia pośrednia selektywna i specjalna
etapy promocji
rozpocznij naukę
identyfikacja odbiorców, określenie celu promocji, przygotowanie przekazu, wybór kanału komunikacyjnego, ustalenie budżetu promocji, pomiar wyników promocji
instrumenty promocji
rozpocznij naukę
sprzedaż osobista – sprzedaż produktów poza siedzibą firmy poprzez przedstawicieli handlowych, marketing bezpośredni – korzystanie z kanałów Komunikacji tv, promocja sprzedaży, public relations są na budowę relacji w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym
formy dystrybucji
rozpocznij naukę
koordynacyjna, organizacyjna
strategie marketingowe
rozpocznij naukę
niska cena wysoka cena złoty środek
rodzaje dystrybucji
rozpocznij naukę
intensywna – oferowanie produktów codziennego użytku w jak najczęściej liczbie, selektywna – określony produkt jest oferowany w określonej liczbie, wyłączna – produkt jest sprzedawany przez jednego sprzedawcy na danym terytorium

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.