Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
Push- intensywna dystrybucja ma za zadanie skłonić uczestników do promowania oferty i do sprzedawania produktów i usług. następuje to przez pośrednika. Pull- Jest to sprzedaż bezpośrednia do konsumenta
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
agregacyjna, symulacyjna, informacyjna, redystrybucyjna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
są to działania mające na celu stworzenie nadzwyczajnych dodatkowych i krótkotrwałych bodźców zwiększających atrakcyjność produktu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wożenie przywiązania klientów Do marki, skuszenie detalistów do zakupu na zapas
|
|
|
formy sprzedaży i promocji rozpocznij naukę
|
|
strategia przyciągania, strategia przepychania
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
promowanie produktów, usług jedna z form reklamy mająca na celu zachęcenie do zakupu
|
|
|
wpływ marketingu na dystrybucję rozpocznij naukę
|
|
szybka dostawa, dystrybucja Plus usługa, darmowa dostawa, warunki transportu, możliwości odbioru w punkcie, niezawodność dostawy
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
co rozmowy w których osoby poprzez argumenty Próbują znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
bezpośrednia pośrednia selektywna i specjalna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
identyfikacja odbiorców, określenie celu promocji, przygotowanie przekazu, wybór kanału komunikacyjnego, ustalenie budżetu promocji, pomiar wyników promocji
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
sprzedaż osobista – sprzedaż produktów poza siedzibą firmy poprzez przedstawicieli handlowych, marketing bezpośredni – korzystanie z kanałów Komunikacji tv, promocja sprzedaży, public relations są na budowę relacji w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
koordynacyjna, organizacyjna
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
niska cena wysoka cena złoty środek
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
intensywna – oferowanie produktów codziennego użytku w jak najczęściej liczbie, selektywna – określony produkt jest oferowany w określonej liczbie, wyłączna – produkt jest sprzedawany przez jednego sprzedawcy na danym terytorium
|
|
|