Pytanie |
Odpowiedź |
wywóz odpadów, utylizqcja odpadów rozpocznij naukę
|
|
waste disposal, waste disposal
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwlokrotnić coś, pomnożyć rozpocznij naukę
|
|
multiply something, multiply
|
|
|
brak kwalifikacji, umiejętności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
najnowocześniejszy, najbardziej zaawansowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dotykać czegoś(np kwestię) rozpocznij naukę
|
|
to touch on something (e.g. aline)
|
|
|
zielone pędy, pierwsze jaskółki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to take something into account
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
umocnić coś, wzmocnić, tu potwierdzić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
utrzymywać, że... twierdzić rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to make a distinction Xand Y
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być X zadania, przyjmować X stanowisko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uzdolnienia w obszarze przedmiotów ścisłych (w zakresie nauki, technologii, inżynierii, matematyki rozpocznij naukę
|
|
stem (science, technology, engineering, mathematics
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
emphasis on something / emphasis
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zwiększyć umiejętność, kwalifikacje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to incorporste something into something
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zrównoważony ekologicznie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|