Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
miejsce, gdzie wytwarzane są produkty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
używać czegoś co się posiada aby uzyskac coś lepszego lub nowego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
krótki opis książki, filmu napisany w celu promocyjnym występujący na okładce książki lub w reklamie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
okazywać najlepsze atuty czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyekstrachowac glowne znaczenie lub najwazniejsze aspekty czegos rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niepoliczalnie lub posiadac bardzo duzo rzeczy lub aspektow rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być w kontroli nad grupą lub organizacja rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być osobą zarządzającą spotkaniem itp rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
próbować wpłynąć na osoby zarządzające pewnym tematem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
reprezentowac particular idea rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
krótki opis/migawka/kawałek informacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ilość czasu spędzona na myśleniu nad czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wypłacać przysługi z nadzieją że zostaną zwrócone rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jeden z wielu problemów, które trzeba pokonać aby osiągnąć sukces rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mówić złe rzeczy o innych ludziach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
próbować odkryć prawdę o innych rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
osoba, która wykonuje pracę za inną osobę, ponieważ ta jest chora, na urlopie itp rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zacząć coś wykonywać w grupie, szczególnie coś pozytywnego rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
tworzyć coś z dokładnością i doświadczeniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
oczywiste, niepotrzebujące wyjaśnienia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dodać szczegóły, wyjaśnieć znaczenie czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chcący zadać zło lub wyrządzić szkody rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w dokładnie kontrolowany sposób rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opinia będąca nadto używana, która stała się przejedzona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odważny, podejmujący ryzyko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chwalić osoby ważne w celu uzyskania przewagi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gadanina zawierająca dużo niepotrzebnych informacji rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przeprowadzony w stikcie kontrolowany sposób rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
utrudnić coś/ zapobiegać aby coś się wydarzyło rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mówić do kogoś nie słuchając jego opowiedzi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mówić cos komuś w celu uświadomienia tej osoby/przypomnienia jej o czymś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kłócić się o coś, co jest najlepszą opcją/podawać na to argumenty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wydarzyć się bez zauważnienia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|