Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
Uznawać coś za dobre i słuszne, godzić się z tym, że jakaś osoba lub sytuacja jest taka, jaka jest
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ogół rzeczy i zjawisk, które towarzyszą danemu stanowi, dzianiu się, działaniu
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
to, co istnieje lub się wydarza i daje się zobaczyć, usłyszeć, poczuć lub dotknąć niezwykła i zadziwiająca osoba, rzecz lub sytuacja
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
cecha polegająca na tym, że określona właściwość przysługuje czemuś w dużym stopniu albo że coś się odbywa z dużym natężeniem, cecha polegająca na tym, że czemuś poświęca się całą uwagę i wszystkie siły, cecha polegająca na tym, że coś obejmuje wiele akty
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
na podstawie obserwacji lub jakichś danych uzyskać wiedzę, że wskazany stan rzeczy istnieje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
opracowana naukowo lub doświadczalnie metoda produkowania, przetwarzania lub przesyłania czegoś, kierunek studiów, nauki, umiejętność dzięki nauce i cwiczeniom
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dziedzina obejmująca działalność jednego rodzaju w ramach produkcji, handlu lub usług, środowisko ludzi, dziedzina, na której ktoś się zna.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
przyglądanie się czemuś lub komuś w określonym celu w celu rozpoznania choroby lub jej wykluczenia,
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
informacje, na podstawie których można formułować jakieś sądy, informacje wprowadzane do pamięci komputera po to, aby je przetwarzać.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
obejrzeć kogoś, coś ze wszystkich stron, dokładnie, uważnie przypatrzyć się komuś, czemuś
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
ogół wiadomości zdobytych dzięki badaniom, uczeniu się itp.; też: zasób informacji z jakiejś dziedziny.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
wszystkie okoliczności, w jakich ktoś lub coś się znajduje
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
dostać coś, co było przedmiotem starań
|
|
|