Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
nawalony, naćpany / forma przeszła od ‘bomb’ rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rosnące, zwyżkowe, optymistyczne rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
apodyktyczny, wydający rozkazy, zarządzający rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
uprawiać kreatywną księgowość rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
trzymać dyscyplinę, mieć na oku, być wymagającym, trzymać krótko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
twarde warunki w negocjacjach, osiągać dobre warunki rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
an uphill battle / an uphill struggle
|
|
|
szersza perspektywa, pełny obraz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
mieć wiedzę na dany temat, być na bieżąco rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pod znakiem zapytania, w niepewności rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
nawalony, naćpany / forma przeszła od ‘bomb’
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
rosnące, zwyżkowe, optymistyczne
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
apodyktyczny, wydający rozkazy, zarządzający
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
uprawiać kreatywną księgowość
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
trzymać dyscyplinę, mieć na oku, być wymagającym, trzymać krótko
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
twarde warunki w negocjacjach, osiągać dobre warunki
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
an uphill battle / an uphill struggle rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
szersza perspektywa, pełny obraz
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
mieć wiedzę na dany temat, być na bieżąco
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
pod znakiem zapytania, w niepewności
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|