Pytanie |
Odpowiedź |
zapytaj, czym interesuje się rozmówca rozpocznij naukę
|
|
was interessierst du dich für?
|
|
|
poinformuj, że interesujesz się fotografią rozpocznij naukę
|
|
ich interessiere mich für Fotografie.
|
|
|
zapytaj, czy osoba, o której rozmawiacie, jest otwarta rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poproś rozmówcę, żeby do ciebie zadzwonił rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zapytaj, czy rozmówca interesuje się sportem rozpocznij naukę
|
|
interessierst du dich für Sport?
|
|
|
poinformuj, że gra w szachy nie jest dla ciebie rozpocznij naukę
|
|
Schachspielen ist nicht für mich.
|
|
|
zapewnij rozmówcę, że do niego/niej zadzwonisz rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, chętnie jeździ na rowerze rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zapytaj, jakich języków obcych uczy się rozmówca rozpocznij naukę
|
|
welche Fremdsprachen lernst du?
|
|
|
zapytaj, czy rozmówca interesuje się modą rozpocznij naukę
|
|
interessierst du dich für Mode?
|
|
|
zapytaj, czy osoba, o której rozmawiacie, jest punktualna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powiedz, że najchętniej kontaktujesz się ze znajomymi przez Messengera rozpocznij naukę
|
|
am liebsten kommuniziere ich mich mit meinen Freunden über Messenger.
|
|
|
zapytaj o zainteresowania osoby, o której rozmawiacie rozpocznij naukę
|
|
was interessierst er/sie sich für?
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, jest kreatywna rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zapytaj, czy osoba, o której rozmawiacie, jest cierpliwa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zapytaj, czy rozmówca interesuje się fotografią rozpocznij naukę
|
|
interessierst du dich für Fotografie?
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, ma długie jasne włosy rozpocznij naukę
|
|
er/sie hat lange, helle Haare
|
|
|
poinformuj, że nie interesujesz się sportem rozpocznij naukę
|
|
ich interessiere mich nicht für Sport.
|
|
|
zapytaj, czy rozmówca chciałby zostać zawodowym sportowcem rozpocznij naukę
|
|
möchtest du Profisportler werden?
|
|
|
zapytaj, czy osoba, o której rozmawiacie, jest wysoka rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, chce pracować jako nauczyciel rozpocznij naukę
|
|
er/sie will als Lehrer/Lehrerin arbeiten.
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, chętnie czyta kryminały rozpocznij naukę
|
|
er/sie liest gern Krimis.
|
|
|
zapytaj, jak wygląda osoba, o której rozmawiacie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, chce zostać weterynarzem - rozpocznij naukę
|
|
er/sie will Tierarzt werden.
|
|
|
skomplementuj wygląd rozmówcy rozpocznij naukę
|
|
du bist sehr hübsch/schön.
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, jest leniwa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, nosi modne ubrania rozpocznij naukę
|
|
er/sie trägt modische Klamotten.
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, ma krótkie, jasne włosy rozpocznij naukę
|
|
er/sie hat kurze, helle Haare.
|
|
|
poinformuj, że osoba, o której rozmawiacie, jest niemiła rozpocznij naukę
|
|
|
|
|