teoria reklamy

 0    9 fiszek    brak
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
Marka
rozpocznij naukę
Nazwa, określenie, znak, symbol, logo oraz projekty graficzne których celem jest identyfikacja towaru, usługi lub jednostek oraz ich wyróżnienie na rynku od produktów konkurencyjnych
Korzyści z marki dla KONSUMENTA
rozpocznij naukę
pomaga rozpoznać określony produkt na rynku i ułatwia zakup. podkreśla status społeczny klienta (prestiż)
korzyści z marki dla PRODUCENTA
rozpocznij naukę
gwarancja wyższej zyskowności sprzedaży, dzięki wyższemu udziałowi na rynku. klienci są gotowi zapłacić z nią wyższą cene niezależnie od sytuacji materialnej
tożsamość marki
rozpocznij naukę
to sposób w jaki przedsiębiorcy chcą by konsumenci postrzegali daną markę. wskazuje on korzyści jakie marka może zapewnić jednostką oraz argumenty przekonujące za zakupem tej marki
wizerunek marki
rozpocznij naukę
obraz i myśl obecne w świadomości klientów ktore odzwierciedlają informacje dotyczące danej marki oraz nastawienie jakie posiada odbiorca
części składowe wizerunku marki
rozpocznij naukę
osobowość, ukryte, niematerialne cechy dostrzegane przez klientów, którzy nieświadomie je oceniają
system identyfikacji wizualnej
rozpocznij naukę
uzupełnia wizerunek, wyróżnia firmę swoim systemem. spiera się na obrazie, ktory buduje styl oryginalny na podstawie elementów identyfikacji firmy
identyfikacja wizualna
rozpocznij naukę
służy kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. to ogół symboli i zachowań stosowany w firmie w celu uzyskania czytelnej i wspólnej informacji identyfikacji rynkowej
krój pisma
rozpocznij naukę
charakterystyczny obraz kompletu znaków pisma o jednolitych, podstawowych cechach graficznych, stylu, rytmie, proporcji, układzie lub kształcie, czytelności oraz obecności lub braku szeryfów

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.