Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
is in the photograph, there is/are
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
na pierwszym planie widać rozpocznij naukę
|
|
In the foreground, we can see
|
|
|
na drugim planie, w tle widzimy rozpocznij naukę
|
|
in the background, we can see
|
|
|
po prawej/lewej stronie znajduje sie rozpocznij naukę
|
|
on the right/left there is
|
|
|
on/ona jest na plaży/ w szkole/ w sklepie rozpocznij naukę
|
|
he/she is on the beach/ at school/ in a shop
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
on/ona wyglada jakby /czuje sie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
myśle że ona pozuje do zdjęcia/rysuje coś rozpocznij naukę
|
|
I believe she's posing for a photograph/drawing something
|
|
|
kobieta sprawia wrażenie jakby była rozpocznij naukę
|
|
the woman gives the impression of being
|
|
|
powiedzialbym/powiedzialabym że ludzie czują się rozpocznij naukę
|
|
I would say that the people feel
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Ten pomysł wydaje mi się o wiele ciekawszy, ponieważ rozpocznij naukę
|
|
This idea is much/far more interesting to me because
|
|
|
Ten pomysł podoba mi się najbardziej/najmniej, ponieważ... rozpocznij naukę
|
|
I like this idea the most/least because...
|
|
|
Ten pomysł przemawia do mnie zdecydowanie bardziej/mniej niż drugi, ponieważ... rozpocznij naukę
|
|
This option is definitely more/less appealing than the other because...
|
|
|
wolałbym raczej... niż... rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Myśle że... byłoby dla mnie najmniej atrakcyjnym pomysłem, gdyż nie przepadam za... rozpocznij naukę
|
|
I think... would be the least attractive option for me as I’m not very keen on...
|
|
|
A zatem z tego powodu wybrałbym/wybrałabyn pierwszy/drugi obrazek. rozpocznij naukę
|
|
So, for these reasons, I would opt for the first/second picture.
|
|
|