design 1/4

 0    25 fiszek    markar9595
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie Odpowiedź
rozpocznij naukę
Michael Thonet – krzesło nr 14 (214 katalog Thoneta współczesny), 1859, biedermeier
rozpocznij naukę
William Morris – fotel Morris, 1866, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
William Morris – tapety, 1860, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Charles Voyesey – dom w Bedford Park, 1891, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Adolf Loos – dom dr Steinera, Wiedeń, 1910, wczesny modernizm
rozpocznij naukę
Charles Voysey – dom w Orchard + wnętrze, 1900, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Peter Behrens – fabryka turbin AEG, 1909, secesja
rozpocznij naukę
Peter Behrens, Werkbund, proj. dla AEG - wiatrak elektryczny, czajnik, secesja, 1907
rozpocznij naukę
Peter Behrens, Werkbund, proj. dla AEG - lampa wisząca, 1907, secesja
rozpocznij naukę
Frank Loyd Wright – dom Robiego, 1910, domy preriowe
rozpocznij naukę
Frank Loyd Wright – dom Wilitsa, 1901, domy preriowe
rozpocznij naukę
Frank Loyd Wright – dom Hickoxa, 1900, domy preriowe
rozpocznij naukę
Frank Loyd Wright – dom Coonleya, 1908, domy preriowe
rozpocznij naukę
Josef Olbrich – pawilon secesji, Wiedeń, 1898, Secesja Wiedeńska
rozpocznij naukę
Josef Hoffmann - sofa kubus, 1910, Warsztaty Wiedeńskie
rozpocznij naukę
Josef Hoffmann - sztućce, 1905, Warsztaty Wiedeńskie
rozpocznij naukę
Koloman Moser – projekty tkanin, 1901, Warsztaty Wiedeńskie
rozpocznij naukę
Philip Webb – Red House, 1859, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Christopher Dresser – czajniczek, 1879, Arts & Crafts
rozpocznij naukę
Gustav Stickley – fotel, styl misyjny, Arts and Crafts, 1900
rozpocznij naukę
Charles Rennie Mackintosh – Willow Tea House, 1903, Art Nouveau
rozpocznij naukę
Charles Rennie Mackintosh – Glasgow School of Art, 1900, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Charles Rennie Mackintosh – Hill House, 1902, Arts and Crafts
rozpocznij naukę
Charles Rennie Mackintosh – krzesła, 1900, Arts & Crafts
rozpocznij naukę
Gerrit Rietveld – dom Schroedera, Utrecht, 1924, De Stijl

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.