Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Aby podzielić się doświadczeniem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rozwijanie rozumienia języka przez dzieci rozpocznij naukę
|
|
To develop the children's grasp of the language
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
słowa, zdania i koncepcje rozpocznij naukę
|
|
words, sentences and concepts
|
|
|
Zdolność do otrzymywania i zapamiętywania informacji rozpocznij naukę
|
|
An ability to receive and memoriae information
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zachęcać dzieci do kreatywności rozpocznij naukę
|
|
To encourage children to be Creative
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Być wystawionym na historie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być modelem, wzorcem dla kogoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
historie są ustrukturyzowane na różne sposoby rozpocznij naukę
|
|
stories are Structured in various ways
|
|
|
dźwiękowe ćwiczenia językowe/audio lingwalne ćwiczenia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
opowiadanie obraca się wokół rozpocznij naukę
|
|
the story revolves around
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przekazywanie dla kanału słuchowego rozpocznij naukę
|
|
To address the auditory channel
|
|
|
zaangażowanie różnych zmysłów rozpocznij naukę
|
|
involement of different senses
|
|
|
rola współpracy we wspólnym wysiłku rozpocznij naukę
|
|
the role of cooperation in a joint effort
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
To feature the characters
|
|
|
rekwizyt lub pluszowa zabawka rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
ćwiczenie używania głosu, wysokości tonu i głośności rozpocznij naukę
|
|
To practise using your voice, pitch and volume
|
|
|
pokazywać coś na migi lub odegrać coś rozpocznij naukę
|
|
To signity or point something
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odnosić się do opowiadania rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zadania polegające na liczeniu rozpocznij naukę
|
|
tasks which involve counting
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wytwarzanie odpowiednich dźwięków rozpocznij naukę
|
|
the production of relevant noises
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być przyzwyczajonym do robienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
To be accustomed to do sth
|
|
|
istotny, niezbędny, pełen energii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedni, stosowny, właściwy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
dostosowany, zmodyfikowany rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
różnic się, urozmaicać, zmieniać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w zależności od poziomu ucznia rozpocznij naukę
|
|
depending On The student level
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jak najbardziej, oczywiście rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zakres technik dyscyplinujących rozpocznij naukę
|
|
the range of disciplining techniques
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
A naturalna pitch of voice
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
as far as the language is concerned
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przejść do następnej rzeczy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Rozszerzać, powiększać, rozwijać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
unikanie negatywnej informacji zwrotnej rozpocznij naukę
|
|
avoiding negative feedback
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzi jednym zwrotem rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Odpowiadać jednym zdaniem rozpocznij naukę
|
|
To respond with one sentence
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
kiwniecie głową, potaknięcie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chętny do zrobienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Do zabawy z językiem angielskim rozpocznij naukę
|
|
To play with the English language
|
|
|
nauczyć, podłapać (przykłady języka używanego w klasie) rozpocznij naukę
|
|
To pick up (the instances of classroom language)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
monotonny śpiew, skanowany slogan rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skłaniać, zachęcać, podpowiadać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Książę i księżna, książę i księżniczka rozpocznij naukę
|
|
Duke and duchess, Prince and Princess
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
publikacja demaskatorska, ujawniać, doświadczać rozpocznij naukę
|
|
An expose of sth, to expose
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
pomimo czegoś, pomimo robienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
despite sth, despite doing sth
|
|
|
Aby podnieść kogoś na duchu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
twardy, stanowczy, kategoryczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przyczyniać się do czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
To scrutinise, under scrutiny
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
niezgrabny, niezdarny, niezręczny rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wspaniały / niespotykany / niezwykły rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|