Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
forma skrócona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Dzień dobry (po południu, w ciągu dnia) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Dzień dobry (po południu, w ciągu dnia) forma skrócona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
forma skrócona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
forma skrócona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
2 wersje pisowni rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
powitanie typowe dla Bawarii i Austrii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Cześć (na powitanie i na pożegnanie) używane w południowych Niemczech i Austrii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
używane w północnych Niemczech rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
używane w Szwajcarii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Cześć (na powitanie i pożegnanie) między znajomymi rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Przepraszam pana / panią / państwa rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
2 opcje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Co u pana / pani / państwa słychać? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Dziękuję, dobrze. A u ciebie? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Dziękuję, dobrze. A u pana / pani / państwa? rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
określanie samopoczucia rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyrażanie opinii - Jaka jest ta restauracja? - Ujdzie rozpocznij naukę
|
|
- Wie ist das Restaurant? - Es geht
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
gdy chcemy powiedzieć komuś, żeby uważał, np. gdy jest ślisko, na stopień, itp. rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w komunikatach, przed różnymi zakazami, w języku wojskowym rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
2 opcje rozpocznij naukę
|
|
Tut mir leid / Es tut mir leid
|
|
|
Zdrowie! (przy wnoszeniu toastu) 2 opcje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Na zdrowie! (przy kichnięciu) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Szybkiego powrotu do zdrowia! rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Panu / pani / państwu również rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
neutralnie rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przyjacielsko rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w bardziej zażyłych relacjach rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Wszystko jasne! / W porządku! rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
upewnianie się rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|