Pytanie |
Odpowiedź |
Analiza czynnikowa pozwala na: rozpocznij naukę
|
|
sprawdzenie, czy test składa się z założonej na podstawie teorii liczby czynników
|
|
|
Opracowanie norm dla testów psychometrycznych nie jest konieczne w przypadku: rozpocznij naukę
|
|
testów wykorzystywanych do badań naukowych na dużych grupach
|
|
|
Analiza treściowa pozycji testowych odpowiada na pytanie rozpocznij naukę
|
|
Czy wszystkie pozycje testowe można traktować jako operacjonalizacje mierzonej cechy?
|
|
|
Klasyczna teoria testów zakłada, iż: rozpocznij naukę
|
|
błędy pomiarów z tego samego pomiaru nie korelują ze sobą
|
|
|
Współczynnik trudności pozycji testowej wynoszący 27% oznacza, że pozycja jest: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Prawdopodobieństwo, że wynik prawdziwy znajdzie się w wyznaczonym przedziale to: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Im wyszy poziom ufnosci tym szerszy predzial ufnosci: poziom ufności to inaczej margines błędu rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Tendencja do udzielania odpowiedzi dewiacyjnych polega na: rozpocznij naukę
|
|
sklonnosci do udzielania odpowiedzi skrajnych, szokujących, niezwykłych
|
|
|
Do pomiaru mocy dyskryminacyinej pozycji testowej wykorzystuje sie miedzy innymi: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Pomoce testowe t.j. klocki, układanki, obrazki powinny być rozpocznij naukę
|
|
. identyczne dla wszystkich zestawów danego testu
|
|
|
Końcowym etapem podczas przygotowania test do zastosowania w praktyce jest m.in. rozpocznij naukę
|
|
przeprowadzanie badania wstępnego
|
|
|
Na wynik otrzymany w tescie skladaja sie: rozpocznij naukę
|
|
wynik prawdziwy i błąd pomiaru
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
może w każdej chwili zrezygnować z badania
|
|
|
Do skal typu standardowego nalezy: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
To, która odpowiedź jest odpowiedzią diagnostyczną zależy od: rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Aby pomiar testowy by obiektywny, to test: rozpocznij naukę
|
|
musi mieć jasno sprecyzowany klucz odpowiedzi
|
|
|
Określenie obszaru zachowań, które będziemy traktować jako wskaźniki to: rozpocznij naukę
|
|
operacjonalizacja mierzonej cechy
|
|
|
Standardowy błąd pomiaru (SEM) to: rozpocznij naukę
|
|
b. odległość potencjalnych wyników otrzymanych przez daną jednostkę od jej wyniku prawdziwego
|
|
|
Kwestionariusze osobowości zawierają pytania: rozpocznij naukę
|
|
oparte na trafności samoopisu
|
|
|
Do pomiaru retelnosci testu słuzy: rozpocznij naukę
|
|
Metoda wersji równoległych
|
|
|
Do pomiaru trafnosci teoretycznej testu sluzy: rozpocznij naukę
|
|
d. metoda wielu cech, wielu metod
|
|
|
Założenia równoległości testów muszą być spełnione w przypadku rozpocznij naukę
|
|
oceny rzetelnosci testu m. in w metodzie wersii alternatywnych
|
|
|
Jednym z zaleceń przy konstruowaniu pozycji testowych jest aby rozpocznij naukę
|
|
forma pozycji testowych była dopasowana do poziomu osób badanych
|
|
|
To czy test ma sens z punktu widzenia osoby badanej opisuje rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Zgodność wyników otrzymanych w kolejnych pomiarach tym samym testem to rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Współczynnik rzetelności wynoszący 85% mówi o tym iż: rozpocznij naukę
|
|
Współczynnik rzetelności wynoszący 85% mówi o tym iż:
|
|
|