socjoterapia

 0    13 fiszek    guest2658189
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
diagnoza funkcjonalna
rozpocznij naukę
opis trudności dziecka. powinna zawierać jak najwięcej szczegółowych informacji
diagnoza interakcyjna
rozpocznij naukę
polega na włączeniu w proces diagnozowania samego dziecka, tak aby ono samo uświadamiało sobie swoje problemy
diagnoza nozologiczna
rozpocznij naukę
pozwala zidentyfikować zaburzenie I określić czy dany stan jest w normie, czy jest patologiczny
pwn
rozpocznij naukę
nowa encyklopedia powszechna - definiuje socjoterapie jako jedną z metod leczenia zaburzeń psychicznych
cel edukacyjny
rozpocznij naukę
uczenie się rozpoznawania emocji, nabywanie wiedzy o samych sobie
cel rozwojowy
rozpocznij naukę
należy wziąć pod uwagę potrzeby uczestników zajęć, prawidłowości rozwoju osobistego i społecznego
cel terapeutyczny
rozpocznij naukę
organizowanie takich sytuacji spolecznych podczas spotkań grupowych, które dostarcza uczestnikom zajęć korekcyjnych przeciwstawnych danym urazom
diagnoza identyfikacyjna
rozpocznij naukę
pozwala zaliczyć stan, zachowanie do konkretnego typu zaburzeń
Diagnoza genetyczna
rozpocznij naukę
pochodzenie zaburzenia, co jest powodem
Diagnoza rozwojowa
rozpocznij naukę
charakteryzacja poziomu rozwoju danego zaburzenia (rozwinięta czy schyłkowa)
Diagnoza dwutorowa
rozpocznij naukę
dziecka bądź grupy Co diagnozujemy w grupie? – jakie obowiązują normy, jak są role rozłożone w grupie, kto pełni role lidera, a kto kozła ofiarnego?
diagnoza wstępna
rozpocznij naukę
czy zachowanie dziecka jest zaburzeniem, czy mieści się w normie rozwojowej, jako pierwsza wykonywana aby przejść do rozwojowej
charakter triangulacji
rozpocznij naukę
socjoterapeuta musi korzystać ze wszystkich metod poznania zaburzeń dziecka: metoda obserwacji + wywiad, wytwory dziecka

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.