proces zarzadzania

 0    46 fiszek    amelia489
ściągnij mp3 drukuj graj sprawdź się
 
Pytanie język polski Odpowiedź język polski
zarządzanie paradoksami 1 konflikty
rozpocznij naukę
integracja, defragmentacja
zarządzanie paradoksami konflikty 2
rozpocznij naukę
spójność, dopasowanie
zarządzanie paradoksami konflikty 3
rozpocznij naukę
refleksja, działanie
zarządzanie paradoksami konflikty 4
rozpocznij naukę
globalna perspektywa, lokalne działanie
kluczowe zagadnienia w procesie zarządzania
rozpocznij naukę
praca z i przez innych, optymalizacja działań i zasobów, zrównoważenie wymiarów sprawności działania, osiągnie zaplanowanych celów
dotyczy ludzi
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
jest głęboko osadzone w kulturze
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
wymaga prostych i zrozumiałych wartości
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
zapewnienie zdolności do uczenia się
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
wymaga komunikowania się
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
wymaga rozbudowanego systemu pomiaru
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
jest zorientowanie na zadowolonego klienta
rozpocznij naukę
cechy zarządzania
model procesowy 1
rozpocznij naukę
informacyjno- decezyjne sprzężenie zwrotne
model procesowy 2
rozpocznij naukę
władza, umiejętności, styl kierowania
władza rodzaje wywieranie wpływu
rozpocznij naukę
nagradzana, wymuszana, z mocy prawa, ekspercka, odniesienia
zdolność posługiwania się metodami technikami i wiedzą wyspecjalizowanej dziedzinie
rozpocznij naukę
umiejętności techniczne
zdolność współpracowania z innymi ludźmi rozumienia ich i motywowania zarówno indywidualnie jak i grupowo
rozpocznij naukę
umiejętności społeczne
zdolność do koordynowania i integrowania interesów i działań
rozpocznij naukę
umiejętności koncepcyjne
zdolność do stawiania diagnozy i projektowania najwłaściwszej reakcji do danej sytuacji
rozpocznij naukę
umiejętności diagnostyczno-analityczne
model procesowy 3
rozpocznij naukę
przyzwolenie, umiejętności, aspiracje
zasoby otoczenia system informacyjno-decyzyjny
rozpocznij naukę
ludzkie, naturalne, kapitałowe, informacyjne
system wykonawczy cele osiągnięte
rozpocznij naukę
skutecznie, ekonomicznie, korzystnie
system zarządzania system informacyjno-decyzyjny system wykonawczy
rozpocznij naukę
model funkcjonalny
fayol funkcje zarządzania
rozpocznij naukę
planowanie, organizowanie, rozkazywanie, koordynowanie, kontrola
funkcje zarządzania knootz o'donell
rozpocznij naukę
planowanie, organizowanie, zapewnienie obsady kadrowej, kierowanie w węższym znaczeniu, kontrola
Gall Anonim funkcje zarządzania
rozpocznij naukę
planowanie, organizowanie, motywowanie, kontrola
wyznaczenie celów organizacji i określenie sposobu ich najlepszej realizacji
rozpocznij naukę
planowanie
Alokacja decyzji w organizacji ustalenie odpowiedzialności za zadania ustalenie reguł współpracy
rozpocznij naukę
organizowanie
motywowanie inspirowanie pracowników
rozpocznij naukę
przewodzenie
monitorowanie procesów i korygowanie celów działań
rozpocznij naukę
kontrola
układ funkcji
rozpocznij naukę
funkcja liniowa
specyfika procesu zarządzania
rozpocznij naukę
otwarte cykle, dzień pracy jest rozczłonkowany, komunikacja werbalna, pytanie i słuchanie
pole działania managera jest wyznaczone przez
rozpocznij naukę
przymus działania, restrykcje, własna twórczość
czynności które należą do określonych obowiązków na danym stanowisku
rozpocznij naukę
przymus działania
ograniczenia którym manager podlega w swojej działalności
rozpocznij naukę
restrykcje
zakres który może być kształtowane swobodnie
rozpocznij naukę
własna twórczość
determinaty procesu zarządzania
rozpocznij naukę
hierarchia organizacyjna, charakter organizacji, rozmiar organizacji
Im wyższy poziom tym ważniejsze są działania planistyczne
rozpocznij naukę
hierarchia organizacyjna
organizacje nastawione i nie nastawione na wynik mają różne systemy celów
rozpocznij naukę
charakter organizacji
szef małej firmy musi być bardziej uniwersalne
rozpocznij naukę
rozmiar organizacji
Lider przywódca organizator
rozpocznij naukę
role interpersonalne
odbiornik rozdzielający informacje rzecznik
rozpocznij naukę
role informacyjne
przedsiębiorca rozwiązujący problemy dysponent zasobów negocjator
rozpocznij naukę
role decyzyjne
tworzenie strategii modelu biznesu rozwój zaangażowania pracowników tworzenie kontekstu do zmian budowa kultury organizacyjnej
rozpocznij naukę
menadżerowie najwyższego szczebla
działania są pochodną celów managerów najwyższego szczebla Alokacja zasobów koordynacja działań wdrażenie zmian
rozpocznij naukę
menadżerowie średniego stopnia
nie Zarządzają działaniami innych menedżerów zarządzają pracą osób realizujących działalność operacyjną muszą wskazywać pracownikom operacyjną na sposoby realizacji działań planują działania krótkookresowe
rozpocznij naukę
menadżerowie najniższego szczebla

Musisz się zalogować, by móc napisać komentarz.