Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Nasza drużyna składa się z 10 zawodników. rozpocznij naukę
|
|
Unser Team besteht aus 10 Spielern.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bezpośrednie, następne, dalsze otoczenie miasta rozpocznij naukę
|
|
die unmittelbare, nächste, weitere Umgebung der Stadt
|
|
|
Kabel zostanie osadzony w ziemi rozpocznij naukę
|
|
Ein kabel in die Erde einbetten werden
|
|
|
niekorzystne godziny pracy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Makrocząsteczki przechowywane równolegle do siebie w pewnych obszarach rozpocznij naukę
|
|
Makromoleküle in bestimmten bereichen parallel zueinander gelagert
|
|
|
rozciągnięte są łańcuchy molekularne rozpocznij naukę
|
|
gestreckter die Molekülketten sind
|
|
|
łańcuchy boczne są mniejsze rozpocznij naukę
|
|
kleiner die Seitenketten sind
|
|
|
Im bardziej regularny układ łańcuchów bocznych rozpocznij naukę
|
|
regelmäßiger die Anordnung der Seitenketten ist
|
|
|
odpowiednią metodę produkcji i przetwarzania, a także możliwe przeznaczenie rozpocznij naukę
|
|
das anwendbare Herstellungs- und Verarbeitungsverfahren, sowie über der Möglichen Verwendungszwek
|
|
|
Klasyfikacja ze względu na reakcję tworzenia rozpocznij naukę
|
|
Einteilung nach Entstehungsreaktion: Polymerisation, Polykondensation, Polyaddition
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
wyeliminować istniejące braki rozpocznij naukę
|
|
vorhandene Mängel beseitigen
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Miernik 2,5 musi wbijać się w otwór po obu stronach rozpocznij naukę
|
|
Lehrdorn 2,5 muss in Bohrung beidseitig haften
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Maßnahmen, maßnahmen ergreifen
|
|
|
Marlene jest bardzo podobna do swojej matki. rozpocznij naukę
|
|
Marlene ist sehr ähnlich zu ihrer Mutter.
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|