Pytanie |
Odpowiedź |
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
być przyzwyczajonym do robienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
to be accustomed to do sth
|
|
|
istotny, niezbędny, pełen życia/energii rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedni, stosowny, właściwy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
różnić się, urozmaicać, zmieniać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
w zależności od poziomu ucznia rozpocznij naukę
|
|
depending on student level
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
jak najbardziej, oczywiście rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
zakres technik dyscyplinujących rozpocznij naukę
|
|
the range of discyplining techniques
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
as far as the language is concerned
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
przejść do następnej rzeczy rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozszerzać, rozwijać, powiększać rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
unikanie negatywnych opinii rozpocznij naukę
|
|
avoiding negative feedback
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
odpowiedzieć jednym zdaniem rozpocznij naukę
|
|
to respond with one sentence
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
chętny do zrobienia czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
bawić się językiem angielskim rozpocznij naukę
|
|
to play with english language
|
|
|
odebrać (przykłady języka używanego w klasie) rozpocznij naukę
|
|
to pick up (the instances of clasroom language)
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
skłaniać, zachęcać, motywować kogoś do czegoś rozpocznij naukę
|
|
|
|
|