Pytanie |
Odpowiedź |
Jesteśmy znowu wszyscy obecni! rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Jesteśmy znowu wszyscy obecni! rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Miło was wszystkich znów widzieć Cześć! Miło was wszystkich znów widzieć rozpocznij naukę
|
|
Schön, euch alle widerzusehen Hallo! Schön, euch alle widerzusehen
|
|
|
- Jak się pan ma? - Dziękuję, bardzo dobrze! rozpocznij naukę
|
|
- Wie geht es Ihnen? - Danke, sehr gut!
|
|
|
wersja skrócona rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Meine Sommerferien waren super!
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
Meine Sommerferien waren super!
|
|
|
plan lekcji na ten rok szkolny Mamy plan lekcji na ten rok szkolny rozpocznij naukę
|
|
der Stundenplan für dieses Schuljahr Wir haben den Stundenplan für dieses Schuljahr
|
|
|
zaimek wskazujący rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Mamy plan lekcji na ten rok szkolny rozpocznij naukę
|
|
Wir haben den Stundenplan für dieses Schuljahr
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Weźcie, proszę coś do pisania i zanotujcie, proszę! rozpocznij naukę
|
|
Nehmt bitte etwas zum Schreiben und notiert bitte!
|
|
|
Weźcie, proszę coś do pisania i zanotujcie, proszę! rozpocznij naukę
|
|
ich notiere, du notierst, er/sie/es notiert, wir notieren, ihr notiert, sie/Sie notieren Nehmt bitte etwas zum Schreiben und notiert bitte!
|
|
|
Lekcje zaczynają się o godzinie 8 rozpocznij naukę
|
|
ich beginne, du beginnst, er/sie/es beginnt, wir beginnen, ihr beginnt, sie/Sie beginnen Der Unterricht beginnt um 8 Uhr
|
|
|
Lekcje zaczynają się o godzinie 8 rozpocznij naukę
|
|
Der Unterricht beginnt um 8 Uhr
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Macie godzinę niemieckiego, potem historię, geografię i jeszcze 2 godziny matmy rozpocznij naukę
|
|
Ihr habt eine Stunde Deutsch, dann Geschichte, Erdkunde und noch zwei Stunden Mathe
|
|
|
Macie godzinę niemieckiego, potem historię, geografię i jeszcze 2 godziny matmy rozpocznij naukę
|
|
Ihr habt eine Stunde Deutsch, dann Geschichte, Erdkunde und noch zwei Stunden Mathe
|
|
|
Jak dla mnie to jest super! Lubię matmę! Jak dla mnie to jest super! rozpocznij naukę
|
|
Ich mag Mathe! Für mich ist das super!
|
|
|
O nie! To mi się nie podoba! O nie! Dwie godziny matmy w poniedziałek uważam za niesprawiedliwe! To mi się nie podoba! rozpocznij naukę
|
|
Oh, nein! Das gefällt mir nicht! Oh, nein! Zwei Stunden Mathe am Montag finde ich nicht fair! Das gefällt mir nicht!
|
|
|
Dwie godziny matmy w poniedziałek uważam za niesprawiedliwe! rozpocznij naukę
|
|
Zwei Stunden Mathe am Montag finde ich nicht fair!
|
|
|
To uważam za niesprawiedliwe! Dwie godziny matmy w poniedziałek uważam za niesprawiedliwe! rozpocznij naukę
|
|
Das finde ich nicht fair! Zwei Stunden Mathe am Montag finde ich nicht fair!
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Chwileczkę, proszę! Mój długopis jest zepsuty rozpocznij naukę
|
|
Einen Moment, bitte! Mein Kuli ist kaputt
|
|
|
wersja skrócona Mój długopis jest zepsuty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Mój długopis jest zepsuty rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
informatyka (przedmiot szkolny) Informatykę mamy w piątek rozpocznij naukę
|
|
Informatik haben wir am Freitag
|
|
|
Kiedy macie wiedzę o społeczeństwie? rozpocznij naukę
|
|
Wann habt ihr Sozialkunde?
|
|
|
rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
muzyka (przedmiot szkolny) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
sztuka (przedmiot szkolny) rozpocznij naukę
|
|
|
|
|
Uważam prace techniczne za skomplikowane rozpocznij naukę
|
|
Ich finde Werken kompliziert
|
|
|
Lekcję wychowawczą mam w środę rozpocznij naukę
|
|
die Klassenleiterstunde, -n Die Klassenleiterstunde habe ich am Mittwoch
|
|
|
- Co masz w poniedziałek? - W poniedziałek mam polski, niemiecki, matematykę, angielski i sztukę rozpocznij naukę
|
|
- Was hast du am Montag? - Am Montag habe ich Polnisch, Deutsche, Mathematik, Englisch und Kunst
|
|
|
Ile jest godzin w tygodniu? rozpocznij naukę
|
|
Wie viele Stunden gibt es in der Woche?
|
|
|
O której godzinie zaczyna się szkoła? rozpocznij naukę
|
|
Um wie viel Uhr beginnt die Schule?
|
|
|
Powtórz, proszę! Nie rozumiem rozpocznij naukę
|
|
ich wiederhole, du wiederholst, er/sie/es wiederholt, wir wiederholen, ihr wiederholt, sie/Sie wiederholen Wiederhole, bitte! Ich verstehe nicht
|
|
|
Powtórz, proszę! Nie rozumiem rozpocznij naukę
|
|
ich verstehe, du verstehst, er/sie/es versteht, wir verstehen, ihr versteht, sie/Sie verstehen Wiederhole, bitte! Ich verstehe nicht
|
|
|
Mój ulubiony przedmiot to... Mój ulubiony przedmiot to niemiecki rozpocznij naukę
|
|
Mein Lieblingsfach ist... Mein Lieblingsfach ist Deutsch
|
|
|
Uważam chemię za trudną i skomplikowaną rozpocznij naukę
|
|
Ich finde Chemie schwierig und kompliziert
|
|
|
Uważam chemię za trudną i skomplikowaną rozpocznij naukę
|
|
Ich finde Chemie schwierig und kompliziert
|
|
|